İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin

    Ev sahibimin iptal etmesi gerekirse ne yapmalıyım?

    Not: Koronavirüs (COVID-19) nedeniyle rezervasyonunuzu iptal etmeniz gerekiyorsa lütfen iptal seçenekleri hakkındaki makalemizi okuyun.

    Ev sahibiniz rezervasyonunuzu zaten iptal ettiyse tam para iadesi otomatik olarak işleme alınmıştır. Bölgenize ve nasıl ödeme yaptığınıza bağlı olarak para iadenizin hesabınıza geçmesi 1 ila 15 iş günü kadar sürebilir. Para iadeleri hakkında daha fazla bilgi edinin.

    Ev sahibiniz artık konaklamanızı gerçekleştiremeyeceğini size bildirirse onun adına iptal etmeyin. İptal ederseniz ev sahibinin iptal politikasına bağlı olarak tam ücret iadesi almak için uygun şartlara sahip olmayabilirsiniz.

    Bunun yerine, tam ücret iadesi alabilmek için ev sahibinize iptal isteği gönderin. İptal isteği göndermek için:

    1. Seyahatler'e gidip iptal etmek istediğiniz seyahati bulun.
    2. Seyahat ayrıntılarını göster'e tıklayın
    3. Değiştir veya iptal et'e tıklayın
    4. Rezervasyonu iptal et'e tıklayın
    5. Lütfen bir neden seçin 'in altında Ev sahibimin iptal etmesi gerekiyor'a tıklayın
    6. Size artık ev sahipliği yapamayacağını mı söyledi?'nin yanında Evet'i seçin.
    7. Ev sahibinden iptal etmesini isteyin'e tıklayın.

    Seyahatiniz bir hafta içinde başlıyorsa ev sahibi, isteği 24 saat içinde yanıtlamalıdır. Aksi takdirde 48 saat içinde yanıtlayabilirler. Ev sahibiniz isteği kabul ederse veya yanıt vermezse konaklamanız için yeni bir mekân bulma ya da hizmet bedelleri dâhil tam para iadesi talep etme seçeneğiniz olur. Ev sahibiniz isteği reddederse hâlâ konaklamanıza ev sahipliği yapabilecek durumda olduğunu bildiriyor demektir.

    İlgili makaleler
    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?