İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin

    Giriş yaptığımda sırada eksik veya beklenmedik bir şey varsa ne yapmalıyım?

    Giriş yaptığınızda bir şeyin eksik olduğunu, çalışmadığını veya beklediğiniz gibi olmadığını görürseniz aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz:

    1. Ev sahibinizle iletişime geçin: Ev sahibinize başka bir platformdan değil, Airbnb üzerinden mesaj göndermenizi öneririz. Ev sahibinize bir sorunu düzeltme şansı tanımanız ihtiyacınız olan şeyi elde etmenin en hızlı yoludur. Ardından rezervasyonunuza planladığınız gibi devam edebilirsiniz. Ev sahibinize nasıl ulaşabileceğinizi öğrenin.
    2. Bize ulaşın: Ev sahibinize ulaşamazsanız veya ev sahibiniz size yanıt vermezse Airbnb'den yardım isteyebilirsiniz. Sorununuzu fotoğraf veya video kaydı (ya da ikisini birden) çekerek belgelediğinizden emin olun. Bu belgeler, söz konusu durumla ilgili daha fazla bilgi edinmemize yardımcı olacaktır.

    Ayrıca standartlarımızın ve para iadesi şartlarımızın eksiksiz açıklaması için Misafir Para İadesi Politikamızı da inceleyebilirsiniz.

    Rezervasyonunuzu iptal ederseniz alacağınız para iadesi tutarı ev sahibinizin iptal politikasına göre belirlenir. Daha fazla bilgi edinin.

    Not: Acil bir durumda veya kişisel güvenliğinizin tehdit edilmesi hâlinde derhâl yerel polis veya acil durum hizmetleriyle iletişime geçin.

    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?
    İlgili makaleler