İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Konaklamalara ev sahipliği yapma

    Eğer bir misafir benim yerimde bir şey kırarsa ne yapmalıyım?

    Depozito talebinde bulunmanız gerekiyorsa bunu misafirin çıkış tarihinden sonraki 14 gün içinde veya sonraki misafir giriş yapmadan önce (hangisi önce ise) Çözüm Merkezi aracılığıyla yapabilirsiniz.

    Depozito talebinde bulunmak için:

    1. airbnb.com'da Çözüm Merkezi'ne gidin
    2. İlgili rezervasyonu seçin
    3. Neden seç başlığı altında Hasarlar için tazminat isteğinde bulun'u seçin
    4. Bir sonraki sayfada hasar ayrıntılarını ve ilgili masrafları girmek için Devam Et'i tıklayın

    Misafiriniz talep ettiğiniz tutarı kabul ederse 5-7 iş günü içinde ödemenizi göndeririz.

    Misafiriniz talebi reddederse veya 72 saat içinde yanıt vermezse Çözüm Merkezi dosyanızda Bize ulaşın seçeneğine tıklayın. Hasar gören veya eksik olan eşyalarla ilgili ek belgelere ihtiyacımız olursa bunları göndermek için 72 saatiniz olacak.

    Hem sizin hem de misafirinizin adil şekilde temsil edileceğinden emin olacağız ve alacağınızın olduğuna karar verirsek bunu ayrı bir ödeme olarak tarafınıza göndereceğiz.

    İlgili makaleler
    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?
    Aradığınızı bulamıyor musunuz?
    Kategoriye özgü içeriği Yardım Merkezi'nin diğer bölümlerinde bulabilirsiniz.