Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin

    COVID-19 nedeniyle iptal seçenekleri

    14 Mart 2020 veya öncesinde yapılmış rezervasyonlar

    Rezervasyonunuz 14 Mart 2020 tarihinde veya öncesinde yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa rezervasyonunuzu iptal edin'e giderek ve COVID-19 pandemisi nedeniyle seyahat planlarım değişti'yi seçerek mevcut iptal ve para iadesi seçeneklerinizi öğrenebilirsiniz.

    Koşullarınıza bağlı olarak aşağıdaki seçeneklerden birini veya daha fazlasını görebilirsiniz:

    • Ev sahibinizin iptal politikasına göre para iadesi
    • Resmî belgeler incelenmek üzere gönderildikten sonra tam para iadesi
    • Hafifletici nedenler seyahat kredisi
    • Ev sahibinizden tam para iadesi isteme

    14 Mart 2020'den sonra yapılan rezervasyonlar

    Rezervasyonunuz 14 Mart 2020'den sonra yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa ev sahibinizin iptal politikası geçerli olacaktır. Ancak, COVID-19 nedeniyle hastaysanız bu durum standart Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamına girer.

    Rezervasyonunuz tam para iadesine uygun değilse her zaman ev sahibinize mesaj gönderebilir ve size Çözüm Merkezi aracılığıyla ek para iadesi yapmak isteyip istemediğini öğrenebilirsiniz.

    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?

    İlgili makaleler