Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Kurallar
Misafir

COVID-19 nedeniyle iptal seçenekleri

14 Mart 2020 veya öncesinde yapılmış rezervasyonlar

Rezervasyonunuz 14 Mart 2020 tarihinde veya öncesinde yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa rezervasyonunuzu iptal edin'e giderek ve COVID-19 pandemisi nedeniyle seyahat planlarım değişti'yi seçerek mevcut iptal ve para iadesi seçeneklerinizi öğrenebilirsiniz.

Koşullarınıza bağlı olarak aşağıdaki seçeneklerden birini veya daha fazlasını görebilirsiniz:

  • Ev sahibinizin iptal politikasına göre para iadesi
  • Resmî belgeler incelenmek üzere gönderildikten sonra tam para iadesi
  • Hafifletici nedenler seyahat kredisi
  • Ev sahibinizden tam para iadesi isteme

14 Mart 2020'den sonra ve 31 Mayıs 2022'den önce yapılan rezervasyonlar

Rezervasyonunuz 14 Mart 2020'den sonra ve 31 Mayıs 2022'den önce yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa ev sahibinizin iptal politikası geçerli olacaktır. Bununla birlikte COVID-19'a yakalanırsanız bu durum Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamına girer.

Rezervasyonunuz tam para iadesine uygun değilse her zaman ev sahibinize mesaj gönderebilir ve size Çözüm Merkezi aracılığıyla ek para iadesi yapmak isteyip istemediğini öğrenebilirsiniz.

31 Mayıs 2022 veya sonrasında yapılmış rezervasyonlar

Rezervasyonunuz 31 Mayıs 2022 tarihinde veya sonrasında yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa ev sahibinizin iptal politikası geçerli olacaktır. Hafifletici Nedenler Politikamız bu rezervasyonlarda COVID-19 ile ilgili iptalleri kapsamaz. Bu durum, Güney Kore'deki yerel rezervasyonlarda misafir veya ev sahibinin COVID-19'a yakalanması hâlinde geçerli değildir.

Dikkat edilecek diğer konular

Yukarıdaki bilgiler, ayrı bir Luxe Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası'na tabi olan Luxe rezervasyonları için geçerli değildir. 20 Mart 2020'den önce yapılan Luxe rezervasyonları için Airbnb Luxe'ın COVID-19'a karşı aldığı önlemlere bakın ve her türlü sorunuz için doğrudan seyahat tasarımcınızla iletişime geçin.

Bu makale yardımcı oldu mu?

İlgili makaleler

Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun