İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Şu an bekleme süreleri normalden daha uzun sürüyor
    Koronavirüs (COVID-19) nedeniyle şu anda çok sayıda istek alıyoruz ve personel sayımız azaltılmış durumda. Rezervasyonunuza 72 saatten daha uzun süre bir süre varsa acil yardıma ihtiyacı olanlara destek verebilmemiz için lütfen giriş tarihinize daha yakın bir zamanda bizimle iletişime geçin. Bir rezervasyonu değiştirmek veya iptal etmek için seyahatler sayfanıza veya ev sahipliği gösterge panonuza gidin.

    Koronavirüs (COVID-19) nedeniyle bir konaklama yerinin rezervasyonunu iptal etmek için seçeneklerim nelerdir?

    Rezervasyonunuzu yaptığınız zamana bağlı olarak iptal işleminiz Hafifletici Nedenler Politikamız tarafından tamamen karşılanabilir. Rezervasyonunuz otomatik olarak karşılanmıyorsa ek seçeneklerimiz vardır.

    Misafirler için

    Rezervasyonunuz Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamında uygun şartlara sahip değilse esnek iptal seçenekleri olup olmadığını öğrenmek için rezervasyonunuzu kontrol edebilirsiniz. Varsa, standart değiştir veya iptal et seçeneklerini kullanabilirsiniz.

    Ev sahibinizden iptal talep etme:

    10 Mart 2020 öncesinde yapılan ve giriş tarihi 1 Haziran 2020'den önce olan veya 10 Mart ile 1 Haziran 2020 arasında yapılan rezervasyonlar için doğrudan ev sahibinizden iptal talebinde bulunabilir ve tam para iadesi alabilirsiniz.

    Bunu yapmak için bir web tarayıcısında (Airbnb uygulamasını kullanmadan) hesabınızla oturum açmanız gerekir. Değiştir veya iptal et sayfasındaki bir başlık ev sahibinizden nasıl para iadesi talep edeceğiniz hakkında bilgi sağlar.

    1. Seyahatler sayfasına gidin ve iptal etmek istediğiniz seyahati bulun.
    2. Seyahat bilgilerine tıklayın ya da dokunun.
    3. Özetten Detayları göster'e tıklayın veya dokunun.
    4. Değiştir veya iptal et'e tıklayın veya dokunun.
    5. Rezervasyonu iptal edin'in altından Sonraki tuşuna tıklayın ya da dokunun.
    6. İptal etme nedeniniz olarak COVID-19'u (koronavirüs) seçin.
    7. Tam para iadesi isteyin'e tıklayın veya dokunun.

    Ev sahibinin yanıt vermek için 48 saati vardır ancak rezervasyon bir hafta içerisinde başlıyor ise 24 saati olacaktır. Ev sahibi iptal işlemini kabul ederse hizmet bedeli tutarı da dâhil olmak üzere para iadesini asıl ödeme yönteminize göndeririz. Para iadelerinin işleyişi hakkında daha fazla bilgi edinin.

    Ev sahibi kabul etmezse rezervasyonu yine de iptal edebilirsiniz ve alacağınız para iadesi ev sahibinin standart iptal politikasına göre belirlenir.

    Diğer seçenekler

    Rezervasyonunuz Hafifletici Nedenler Politikası'na uygun değilse veya ev sahibiniz iptal etmeyi kabul etmezse her zaman ev sahibinize mesaj göndererek sizeÇözüm Merkezi aracılığıyla daha fazla para iadesi yapmak isteyip istemediklerini öğrenebilirsiniz.

    Ev sahipleri için:

    Bir misafir iptal talebinde bulunursa tam para iadesini kabul edip etmediğinizi soran bir e-posta alırsınız. Giriş tarihi 7 gün içindeyse yanıtlamak için 24 saat süreniz vardır, aksi takdirde yanıtlamak için 48 saat süreniz olur. Bir isteği yanıtlamak için:

    1. E-postadan Misafire yanıt ver'e tıklayın veya dokunun; Airbnb'ye yönlendirileceksiniz.
    2. İster Tam para iadesi ver ister Para iadesini reddet'e tıklayın.

    Tam para iadesi yapmayı kabul ederseniz bununSüper Ev Sahibi statünüz üzerinde bir etkisi olmayacaktır.

    Diğer seçenekler:

    Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamında uygun şartlara sahip olmayan bir rezervasyonu COVID-19 nedeniyle iptal etmek istiyorsanız misafirinize mesaj göndererek rezervasyonu iptal etmesini isteyin. Misafir tarafından başlatılan iptallere ev sahibi cezaları uygulanmaz.

    Misafir rezervasyonu iptal etmeyi kabul etmezse rezervasyonu yine de iptal edebilirsiniz ancak cezalar uygulanır.

    Size özel destek için oturum açın

    Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
    Kaydol