İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Misafirler

    COVID-19 pandemisi sırasında rezervasyonum için Hafifletici Nedenler Politikası geçerli mi?

    İpucu: Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamında iptal için belirli koşulları karşılamanız gerekir; ancak ev sahibinizin iptal politikasına göre olan iptalleri istediğiniz zaman yapabilirsiniz. Konaklama yeri ararken İptal esnekliği filtresini kullanarak size en uygun konaklamayı seçin.

    Hazırladığımız bu resmî makale Hafifletici Nedenler Politikası'nın COVID-19'a bağlı iptallere nasıl uygulandığını ayrıntısıyla açıklamaktadır.

    Rezervasyonunuzun uygun şartları karşılayıp karşılamadığını belirlemenize yardımcı olacak bir özeti burada bulabilirsiniz.

    Aşağıdakilerin tümü geçerliyse rezervasyonunuz şartları karşılıyor demektir

    • Rezervasyon 14 Mart 2020 veya öncesinde yapıldıysa
      • ve giriş tarihi bugünden itibaren 45 gün içindeyse
      • ve daha iptal etmediyseniz
      • ve daha giriş yapmadıysanız
      • ve pandemi nedeniyle rezervasyonu tamamlamanız mümkün değilse

    Bu koşulların tümü karşılanıyorsa kendiniz iptal edebilirsiniz. Bu işlem sırasında size iptal ve para iadelerine ilişkin seçenekler sunulacaktır. Politika kapsamında iptal işlemi gerçekleştirmek için rezervasyonunuzu COVID-19 nedeniyle tamamlayamadığınızı belgelemeniz veya beyan etmeniz gerekir.

    Not: COVID-19 hastasıysanız topluluk destek ekibimizle iletişime geçerek rezervasyonunuzun ayrıntılarına bakılmaksızın politika kapsamında iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Bu durumu belgelerle doğrulamanız istenecektir.

    COVID-19 nedeniyle iptal ediyorsanız ve aşağıdakilerden biri geçerliyse rezervasyonunuz şartları karşılamıyor demektir

    • Rezervasyon 14 Mart 2020'den sonra yapıldıysa ya da
    • Giriş tarihine bugünden itibaren 45 günden fazla zaman varsa ya da
    • Rezervasyon zaten iptal edildiyse ya da
    • Zaten giriş yapmış bulunuyorsanız

    Uygun şartları karşılamıyorsanız ve rezervasyonunuzu iptal ederseniz para iadeniz ev sahibinizin iptal politikasına göre belirlenir. İptal işlemini onaylamadan önce para iadesi tutarı size gösterilecektir. Bu durumda, ev sahibine yapılacak ödeme ve misafire iade edilecek tutar, rezervasyon yaparken kabul ettiğiniz ev sahibi iptal politikasına göre gönderilir.

    Not: İptal edilen rezervasyonlarda Airbnb, ev sahibinin kendi iptal politikasına göre hakkı olan ödemeyi ve misafirin hakkı olan para iadesini gönderir. Bu nedenle, bir rezervasyon, iptal politikasının kapsamı açıklanmadan önce iptal edilmiş veya iptalden sonra politika kapsamı genişletilmişse, yapılacak ödemenin buna göre tekrar değerlendirilmesi söz konusu değildir.

    Gerekli şartları karşılamayan rezervasyonunuz için ek seçenekler

    Planlarınız esnekse ev sahibinizle görüşebilir ve rezervasyonu değiştirerek daha ileri bir tarihe almak için talepte bulunabilirsiniz.

    Ayrıca ev sahibinizle iletişime geçerek ek para iadesi de talep edebilirsiniz. Ev sahibi talebinizi kabul ederse Çözüm Merkezi'ni kullanarak size güvenli bir şekilde para gönderebilir.

    Çin Ana Karası'ndaki yerel rezervasyonlar ve Luxe veya Luxury Retreats rezervasyonları için farklı politikaların uygulandığını unutmayın.

    İlgili makaleler
    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?
    Misafir değil misiniz?
    Size en uygun yardımı bulmak için farklı bir rol seçin.