İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Rezervasyon ve seyahat

    Hafifletici Nedenler Politikası COVID-19 salgını sırasında rezervasyonum için geçerli mi?

    Hafifletici Nedenler Politikası'nın COVID-19 nedeniyle yapılan iptallerde ne şekilde uygulandığı resmî makalemizde ayrıntılı olarak açıklanmaktadır.

    Rezervasyonunuzun uygun olup olmadığını belirlemenize yardımcı olacak bir özeti burada bulabilirsiniz.

    Aşağıdakilerin tümü geçerliyse rezervasyonunuz uygun şartları karşılıyor demektir

    • Rezervasyon 14 Mart 2020 tarihinde veya öncesinde yapıldı
      • ve giriş tarihi yarın ile 31 Ekim 2020 arasında
      • ve henüz iptal etmediniz
      • ve henüz giriş yapmadınız
      • ve pandemi nedeniyle rezervasyonu tamamlamanız mümkün değil

    Bu koşulların tümü karşılanıyorsa kendiniz iptal edebilirsiniz. Bu işlem sırasında size iptal ve para iadelerine ilişkin seçenekler sunulacaktır. Politika kapsamında iptal işlemi gerçekleştirmek için rezervasyonunuzu COVID-19 nedeniyle tamamlayamadığınızı belgelemeniz veya onaylamanız gerekir.

    Not: COVID-19 hastasıysanız topluluk destek ekibimizle iletişime geçerek, rezervasyonunuzun ayrıntılarına bakılmaksızın politika kapsamında iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Bu durumu belgelerle doğrulamanız istenecektir.

    COVID-19 nedeniyle iptal ediyorsanız ve aşağıdakilerden biri geçerliyse rezervasyonunuz şartları karşılamıyor demektir.

    • Rezervasyon 14 Mart 2020'den sonra yapıldı veya
    • giriş tarihi 31 Ekim 2020 sonrasındaveya
    • zaten iptal edildi veya
    • giriş yapmış bulunuyorsunuz

    Uygun şartları karşılamıyorsanız ve rezervasyonunuzu iptal ederseniz para iadeniz ev sahibinizin iptal politikasına göre belirlenir. İptal işlemini onaylamadan önce para iadesi tutarı size gösterilecektir. Bu durumda, ev sahibine yapılacak ödeme ve misafire iade edilecek tutar, rezervasyon yaparken kabul ettiğiniz ev sahibi iptal politikasına göre gönderilir.

    Not: İptal edilen rezervasyonlarda Airbnb, ev sahibinin kendi iptal politikasına göre hakkı olan ödemeyi ve misafirin hakkı olan para iadesini gönderir. Bu nedenle, bir rezervasyon, iptal politikasının kapsamı açıklanmadan önce iptal edilmiş veya iptalden sonra politika kapsamı genişletilmişse yapılacak ödemenin buna göre tekrar değerlendirilmesi söz konusu değildir.

    Gerekli şartları karşılamayan rezervasyonunuz için ek seçenekler

    Planlarınız esnekse ev sahibinizle görüşerek rezervasyonu daha ileri bir tarihe alma seçeneğini değerlendirebilirsiniz.

    Ayrıca ev sahibinizle iletişime geçerek ek para iadesi de talep edebilirsiniz. Ev sahibi talebinizi kabul ederse Çözüm Merkezi'ni kullanarak size güvenli bir şekilde para gönderebilir.

    Daha fazla bilgi

    COVID-19 salgınını izlemeye devam ediyor ve politika hakkında her ayın 1'i ve 15'inde güncelleme yayımlamayı planlıyoruz. Rezervasyonunuz 31 Ekim 2020tarihinden sonra başlıyorsa uygun şartları karşılayıp karşılamadığına dair güncelleme için lütfen 1 Ekim 2020 tarihinde tekrar kontrol edin.

    Çin Ana Karası'ndaki yerel rezervasyonlar ve Luxe veya Luxury Retreats rezervasyonları için farklı politikaların uygulandığını unutmayın.

    İlgili makaleler
    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?

    Size özel destek için oturum açın

    Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
    Kaydol
    Aradığınızı bulamıyor musunuz?
    Kategoriye özgü içeriği Yardım Merkezi'nin diğer bölümlerinde bulabilirsiniz.