Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Topluluk Politikası
Misafir

COVID-19 pandemisi sırasında rezervasyonum için Hafifletici Nedenler Politikası geçerli mi?

Not: COVID-19 pandemisi ile ilgili koşullar, 31 Mayıs 2022 tarihi itibarıyla artık Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamında yer almıyor. 31 Mayıs 2022'den önce yapılan rezervasyonlar için COVID-19 ile ilgili belirli koşullar politika kapsamında olmaya devam edecektir. Luxe rezervasyonları ve Güney Kore'deki yerel rezervasyonlar için farklı politikalar geçerlidir.

Bu makale Hafifletici Nedenler Politikası'nın COVID-19'a bağlı iptallere nasıl uygulandığını ayrıntılı bir şekilde açıklamaktadır.

Rezervasyonunuzun uygun şartları karşılayıp karşılamadığını belirlemenize yardımcı olacak özeti burada bulabilirsiniz.

14 Mart 2020 tarihinde veya öncesinde rezervasyon yaptıysanız aşağıdakilerin tümünün geçerli olması koşuluyla rezervasyonunuz uygun şartları karşılıyor demektir

  • Giriş tarihi önümüzdeki 45 gün içindeyse
  • ve henüz iptal etmediyseniz
  • ve henüz giriş yapmadıysanız
  • ve pandemi, rezervasyonunuzu tamamlamanızı engelliyorsa

Bu koşulların tümü karşılanıyorsa kendiniz iptal edebilirsiniz. Bu işlem sırasında size iptal ve para iadelerine ilişkin seçenekler sunulacaktır. Politika kapsamında iptal işlemi gerçekleştirmek için rezervasyonunuzu COVID-19 nedeniyle tamamlayamadığınızı belgelemeniz veya beyan etmeniz gerekir.

14 Mart 2020 tarihinden sonra ve 31 Mayıs 2022 tarihinden önce rezervasyon yaptıysanız aşağıdakilerin tümünün geçerli olması koşuluyla rezervasyonunuz uygun şartları karşılıyor demektir

  • Giriş tarihi önümüzdeki 14 gün içindeyse
  • ve henüz iptal etmediyseniz
  • ve henüz giriş yapmadıysanız
  • ve siz veya birlikte seyahat edeceğiniz bir misafir şu anda COVID-19 nedeniyle hastaysa

Tüm bu koşullar geçerliyse Topluluk Desteği ile iletişime geçerek rezervasyonu iptal edebilirsiniz. Bu durumu, yasal olarak izin verilen yerlerde belgelerle (örneğin bir COVID-19 test sonucuyla) doğrulamanızı isteriz. Ayrıca hesabınızın yeni rezervasyon yapması geçici olarak engellenir ve önümüzdeki 14 gün içinde rezervasyon varsa iptal edilir.

Uygun şartları karşılamıyorsanız ve rezervasyonunuzu iptal ederseniz para iadeniz ev sahibinizin iptal politikasına göre belirlenir. İptal işlemini onaylamadan önce para iadesi tutarını size göstereceğiz. Bu durumda, ev sahibinin alacağı ödeme ve misafire iade edilecek tutar, rezervasyon yaparken kabul ettiğiniz ev sahibi iptal politikasına göre gönderilir.

Not: İptal edilen rezervasyonlarda Airbnb, ev sahibinin iptal politikası uyarınca ev sahibinin hakkı olan ödemeyi ve misafirin hakkı olan para iadesini gönderir. Bu nedenle bir rezervasyon, hafifletici nedenlerin kapsamı açıklanmadan önce iptal edilmişse veya iptalden sonra kapsam genişletilmişse bu rezervasyonlar yeniden değerlendirilmez.

31 Mayıs 2022 tarihinde veya sonrasında rezervasyon yaptıysanız rezervasyonunuz uygun şartları* karşılamıyor demektir ama sizin için aşağıdaki ilave seçenekler söz konusudur

Planlarınız esnekse ev sahibinizle görüşerek rezervasyonu daha ileri bir tarihe almayı düşünebilirsiniz.

Ek para iadesi talep etmek için ev sahibinizle de iletişime geçebilirsiniz. Ev sahibi talebinizi kabul ederse Çözüm Merkezi'ni kullanarak size güvenli bir şekilde para gönderebilir.

Rezervasyonunuzu iptal ettiyseniz veya giriş yaptıysanız yardım için Topluluk Desteği ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

Luxe rezervasyonları ve Güney Kore'deki yerel rezervasyonlar için farklı politikalar geçerlidir.

Bu makale yardımcı oldu mu?

İlgili makaleler

Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun