Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin

    Konaklamanız sırasında iptal etme

    Konaklamanız sırasında beklenmedik bir durumla karşılaşırsanız önce ev sahibinizle konuşmayı denemek genellikle en iyisidir. Çoğu ev sahibi sorunu düzelterek, kısmi para iadesi sunarak veya her ikisini birden yaparak hızlı çözüm sunmayı tercih eder. Gelen kutunuzdan ev sahibinize mesaj gönderebilirsiniz.

    Ev sahibinizle geri ödeme içeren bir anlaşmaya varırsanız ev sahibinize para iadesi isteği gönderebilirsiniz. Kısmi para iadesi isteyip konaklamanıza devam edebilir veya rezervasyonu iptal edip ev sahibinden tam para iadesi alabilirsiniz.

    Misafir Para İadesi Politikasına göre hak talebinde bulunulabilecek seyahat sorunları

    Misafir Para İadesi Politikası ek ayrıntılar içerir ancak burada nelerin kapsama dâhil olduğuna ilişkin genel bir bakış bulabilirsiniz:

    • Kayda erişilememesi, örneğin ev sahibinin yanlış kilitli kutu kodu vermesi ve kendisine ulaşılamaması veya onayınız olmadan rezervasyonunuzu başka bir kayda aktarması buna dâhildir.
    • Vardığınızda mekânın güvenli veya temiz olmaması, örneğin kirli yatak çarşafları, tehlikeli haşere veya böcekler, güvenlik ya da sağlıkla ilgili tehlikeler buna dâhildir.
    • Temel olanakların eksik olması veya çalışmaması, örneğin mutfağın yapım aşamasında olması, havuzun yaz aylarında bakımsız bırakılması veya kış aylarında ısıtma sisteminin bozuk olması buna dâhildir.
    • Yerin kayıt açıklamasında belirtildiği şekilde olmaması, örneğin oda veya yatak sayısının farklı olması ya da erişilebilirlik özelliklerinin eksik olması buna dâhildir.

    İsteğinizi 24 saat içinde gönderin

    Seyahatinizin herhangi bir aşamasında yukarıdakiler gibi bir sorunla karşılaşırsanız:

    1. Kanıt toplayın: Mümkünse kirli yatak çarşafları veya yanlış erişim kodu gibi sorunları belgelemek için fotoğraf veya video çekin.
    2. Ev sahibinize istek gönderin: Ev sahibinizin sorunu çözmesini veya para iadesi yapmasını isteyebilirsiniz. Seyahatle ilgili sorunu fark ettikten sonraki 24 saat içinde yardım için başvurmanız önemlidir. Aksi takdirde alacağınız para iadesi tutarı değişebilir.
    3. Yanıt bekleyin: Ev sahibiniz yanıt verdiğinde sizi haberdar ederiz. Ev sahibinizin yanıt vermek için 1 saat süresi vardır. Bu süre içinde yanıt vermezse yardım için biz devreye gireriz.
    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?

    İlgili makaleler