İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Bu içerik seçtiğiniz dilde sunulmadığından, mümkün olan en yakın dilde sunduk.

    Airbnb'nin ev sahiplerinden beklentileri nedir?

    Hızlı yanıttan iptalleri önlemeye kadar odaklanmanız gereken tüm noktalar bu makalede açıklanmaktadır.
    Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 24 Ağu 2020
    3 dakikalık okuma
    Güncelleme tarihi: 24 Ağu 2020

    Önemli noktalar

    • Misafir mesajlarını yanıtlayın, rezervasyonla ilgili mesajlara 24 saat içinde yanıt verin

    • Rezervasyon gereklilikleri belirleyerek daha fazla misafir kabul ederken endişe duymayın

    • Takviminizi her zaman güncel tutarak iptallerin önüne geçin

    • Airbnb'nin konukseverlik standartlarını izleyerek harika değerlendirmeler alın

    Airbnb ev sahibi olarak yalnızca mekânınızdan gelir elde etmeyecek, aynı zamanda dünyanın dört bir yanından ilginç insanlarla tanışacaksınız. Kaliforniya, Oakland'da ev sahipliği yapan Beverlee ve Suzie, "Bir drone üreticisi, bir profesyonel şarkıcı ve besteci, bir de sirk sanatçısı ağırladık." diye anlatıyor. "Bu deneyimler ikimizin de hayatını zenginleştirdi." Paylaşacak yeri olan herkes Airbnb'de ev sahipliği yapabilir. Her misafire konforlu ve güvenilir bir deneyim sağlamak için Airbnb'nin belirlediği temel standartları karşılamaya hazır olmanız yeterlidir. Mükemmel ev sahiplerinin temel özellikleri şunlardır:

    Tüm sorgulara ve rezervasyonlara 24 saat içinde yanıt verin

    Misafirlerden gelen mesajlara çabuk yanıt vermeniz özenli ve düşünceli bir ev sahibi olduğunuzu gösterir. Rezervasyonla ilgili mesajlara 24 saat içinde yanıt vermek önemlidir. Yüksek yanıt oranı yalnızca harika bir misafirperverliğin göstergesi olmakla kalmaz, aynı zamanda Süper Ev Sahibi olma kriterlerinden biridir.

    Mesajlara her yerden yanıt verebilmek için Airbnb uygulamasını indirebilirsiniz. Şunu da açıkça belirtmek gerekir ki her misafir mesajına yanıt vermek ev sahibi olarak iyi bir davranış olsa da yanıt oranınız rezervasyonla ilgili mesajlara verdiğiniz yanıtları esas alır.

    Rezervasyon isteklerini kabul etme

    Airbnb verileri, ev sahiplerinin uygun oldukları tarihler için yapılan rezervasyon isteklerinin çoğunu kabul etme eğiliminde olduğunu gösteriyor. Ev sahipliği yapabileceğinizden emin olmadığınız günleri engellemek için takviminizdeki uygunluk durumu ayarlarını kullanabilirsiniz.

    Çok fazla rezervasyon isteğini reddediyorsanız, Airbnb ev sahipliği yapmaya uygun olmadığınızı varsayıp daha fazla zamanınız olana kadar kaydınızı uyku moduna alabilir. Mümkün olduğunca çok rezervasyon isteğini gönül rahatlığıyla kabul edebilmek için şu seçenekleri göz önünde bulundurun:

    • Rezervasyon gerekliliklerinize kimlik doğrulaması ekleyin
    • Misafirlerin beklentilerini belirlemek için Ev Kuralları ekleyin
    • Ayrıca, Anında Rezervasyon özelliğini etkinleştirdiyseniz misafirlerinizin rezervasyon öncesinde diğer ev sahiplerinden olumlu değerlendirmeler alması şartını getirebilirsiniz

    İptalleri önleyin

    Airbnb iptalleri çok ciddiye alır. İptal, misafirler için son derece can sıkıcıdır, çünkü seyahat planları size bağlıdır! Üstelik topluluğa duyulan güveni de azaltır. Bu nedenle, hafifletici nedenler dışında iptallerden kaçınılmalıdır. İptal etme riskini en aza indirmek için:

    • Uygunluk durumu ve fiyatlandırma konusunda daima güncel bilgi sağlayın.
    • Yerinizi kişisel nedenlerle kullanmak isteyebileceğiniz veya daha yüksek gecelik fiyat uygulayabileceğiniz özel gün ve etkinlikleri önceden hesaba katın.
    • Takviminiz herhangi bir nedenle tam olarak net değilse veya rezervasyonları tek tek değerlendirip onaylamayı tercih ediyorsanız Anında Rezervasyon özelliğini kapatmanız daha iyi olabilir.
    • Yerinizi başka web sitelerinde de yayımlıyorsanız birden fazla misafirin aynı tarihlere rezervasyon yapmasını önlemek için takvim senkronizasyonu özelliğini açın.

    Yüksek genel puanı sürekli kılmak için

    Her konaklamanın sonunda misafirler sizinle geçen deneyimlerini değerlendirir. Olumlu değerlendirmeler daha fazla rezervasyon almanıza ve Süper Ev Sahibi statüsü kazanmanıza yardımcı olabilir. Harika değerlendirmeler alan ev sahipleri aşağıdakilere odaklanır:

    • Temizlik: Misafirler, kayıt fotoğraflarında gördükleri temiz ve düzenli mekânı bulmak ister. Özellikle arka arkaya rezervasyonlar olduğunda misafirler arasında temizlik için yeterli zaman ayırmaya dikkat edin.
    • Temel olanaklar: Misafirler, ellerinin altında bazı temel olanaklar bulunmasından hoşlanır. Airbnb tuvalet kâğıdı, el ve vücut sabunu, çarşaf/nevresim ve kişi başı en az bir havlu ve yastık bulundurmanızı önerir.
    • Kayıt bilgilerinin doğruluğu: Seyahatseverlere mekânınız hakkında net bilgiler vererek ve mutlaka bilinmesi gerekenleri belirterek, mekânınızın kendi ihtiyaçlarına uygun olup olmadığına karar vermelerine yardımcı olun.
    • Sorunsuz giriş: Anlaşılır ve basit bir giriş işlemi, seyahatle geçen bir günün ardından misafirlerinizin rahat etmesini sağlayacaktır.
    • Hızlı iletişim: Misafirler konaklamaları boyunca size ulaşabileceklerini bilmekten memnuniyet duyar. Geliş planlarını koordine etmek için misafirlerle erkenden iletişime geçin.

    Yüksek bir genel puan elde etmek ve bunu sürdürmek için daha fazla ipucunu Konukseverlik sayfamızda

    bulabilirsiniz.

    Önemli olan genel tabloyu görebilmektir

    Airbnb her rezervasyonun baştan sona mükemmel olmasını beklemiyor. Çok şey öğrenecek ve deneyim kazandıkça ev sahipliği tarzınızı geliştireceksiniz. Sunduğumuz ilkeleri benimseyerek misafir memnuniyeti, olumlu değerlendirmeler ve ev sahibi olarak sizi de memnun edecek bir yolculuğa ilk adımı atmış olacaksınız.

    Önemli noktalar

    • Misafir mesajlarını yanıtlayın, rezervasyonla ilgili mesajlara 24 saat içinde yanıt verin

    • Rezervasyon gereklilikleri belirleyerek daha fazla misafir kabul ederken endişe duymayın

    • Takviminizi her zaman güncel tutarak iptallerin önüne geçin

    • Airbnb'nin konukseverlik standartlarını izleyerek harika değerlendirmeler alın

    Airbnb
    24 Ağu 2020
    Bu yardımcı oldu mu?