Rezervasyonunuz tamamlanamadıysa
Konaklama yeri rezervasyonu yaparken rezervasyonunuzun tamamlanamadığını bildiren bir mesaj alırsanız kontrol etmeniz gereken birkaç şey vardır. Bu makalenin devamında, misafirlerin rezervasyon yapamamasının en yaygın nedenlerinden bazılarını bulabilirsiniz.
Kimlik doğrulama
Genellikle rezervasyon sürecinin bir parçası olarak kimliğinizi doğrulama işlemini biz gerçekleştiririz. Bu süreçte bir sorunla karşılaşmışsak daha fazla bilgi almak için sizinle iletişime geçmiş olabiliriz. İpuçları için kimliğinizi doğrulama ile ilgili makalemizi okuyun.
Parti önleme
Bazen bir rezervasyonun ayrıntıları, partileri önlemek amacıyla uyguladığımız otomatik inceleme sürecinde işaretlenir. Daha fazla bilgi için rezervasyon taraması ile ilgili detaylara göz atın.
Ödeme sorunları
Kullandığınız ödeme yöntemi nedeniyle bir rezervasyonu tamamlayamıyorsanız bu durum, süresi dolmuş kredi kartları veya yetersiz bakiye gibi çeşitli sorunlardan kaynaklanıyor olabilir. Sorunun ne olduğundan emin değilseniz ödeme yöntemleriyle ilgili sorun giderme ipuçlarımıza göz atın.
Kaydın uygunluk durumu
Rezervasyon yapamıyorsanız istediğiniz tarihlerin uygun olup olmadığını bir kez daha kontrol edin. Ayrıca kayıttaki Ev sahibiyle iletişime geçin seçeneğine tıklayarak veya dokunarak da ev sahibine mesaj gönderebilirsiniz. Ev sahibi, sizin isteğinizin karşılamadığı (rezervasyon yapılacak minimum gece sayısı gibi) bazı şartlar belirlemiş olabilir.
Hâlâ rezervasyon yapamıyor musunuz? Daha fazla yardım için bizimle iletişime geçin.
İlgili makaleler
- Yordam araçları•Misafir
Airbnb'de kimliğinizi doğrulama
Airbnb'de güven, topluluğumuzun temel taşıdır ve dünyanın dört bir yanında bu topluluğun üyesi olan milyonlarca insan seyahat ederken veya k… - Topluluk Politikası•Misafir
Airbnb olası bir parti riskini nasıl tespit eder?
Airbnb kullanıcıları Airbnb'de rezervasyon yapmaya çalıştığında, rezervasyonun potansiyel güvenlik riskleri ve partiler ya da sosyal etkinli…