Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.

Fiyatlandırma stratejinizi belirleme

Misafir talebine yanıt vermek için uygunluk durumunuzu ayarlayın ve indirimler sunun.
Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 1 Ara 2020
Güncelleme tarihi: 14 Tem 2025
Fiyatlandırma stratejinizi belirleme
Rekabet gücü yüksek bir fiyat belirleme
Fiyatlandırma stratejinizi belirleme

Fiyatlandırmanızı ve uygunluk durumunuzu düzenli olarak gözden geçirmek, rekabet gücünüzü korumanıza ve kazanç hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olabilir. Fiyatlandırma stratejinizi geliştirmenin bazı yolları şunlardır.

Düzenli olarak gözden geçirin

Fiyatlandırmanızı ve uygunluk durumunuzu belirlerken öncelik vermeniz gereken birkaç nokta bulunmaktadır.

  • Daha fazla gece açın: Bu, ilanınızın daha fazla arama sonucunda görünmesine yardımcı olur. Ayarlarınız tarihleri engelliyorsa engeli kaldırmak için ipuçları bulabilirsiniz. Örneğin minimum konaklama süreniz 5 geceyse ve rezervasyonlar arasında rezerve edilmemiş 4 geceniz varsa bu geceler için minimum seyahat sürenizi kısaltmanıza yönelik bir ipucu göreceksiniz.
  • Uygunluk durumu ayarlarınızı güncelleyin: Bu, size uygun bir programa göre ev sahipliği yapmanıza yardımcı olur. Seyahat sürenizi, önceden bildirim sürenizi, hazırlık sürenizi ve daha fazlasını kolayca ayarlayın.
  • Fiyat ipuçlarını ve benzer ilanları kontrol edin: Bu araçlar farklı günler, mevsimler ve özel etkinlikler için rekabetçi bir fiyat belirlemenize yardımcı olur. Akıllı Fiyatlandırma kullanıyorsanız fiyat ipuçlarını veya benzer ilanları göremezsiniz.

Nelson, Kanada'da Süper Ev Sahibi olan Karen, "Fiyatlarımı karşılaştırabilmek, fiyatımın çok yüksek veya çok düşük olmadığından emin olmak ve ideal noktayı bulmak için benzer ilanlara bakmayı seviyorum." diyor.

Fiyatlandırmanızı ayarlarken eklediğiniz ücretleri de içeren, misafirlerin ödeyeceği toplam fiyatı göz önünde bulundurun.

Daha durgun zamanlara hazırlanın

En popüler ilanların bile daha az rezervasyon aldığı durgun dönemleri olur. İlanınızın öne çıkmasına yardımcı olacak birkaç yöntemi burada bulabilirsiniz.

  • İndirim teklif edin: Haftalık ve aylık indirimler, takviminizi doldurmaya ve misafir değişimlerini azaltmaya yardımcı olabilir. Son dakika indirimi, giriş tarihinden 1 ila 28 gün önce rezervasyon yapan misafirlerin ilgisini çekebilir.
  • Önceden bildirim süresini kısaltın: Misafirlerin giriş tarihine daha yakın rezervasyon yapmasına izin vermek, daha fazla rezervasyon almanıza yardımcı olabilir. Ne kadar hazırlık yapmanız gerektiğine bağlı olarak aynı güne kadar azalan bir hazırlık süresi seçebilirsiniz.
  • Daha kısa süreli konaklamalara izin verin: Minimum seyahat sürenizi kısaltmak, kısa bir tatil arayan misafirlerin ilgisini çeker. Giriş gününe göre minimum konaklama süresi belirleyebilirsiniz.

Palm Springs, Kaliforniya'dan Süper Ev Sahibi Jimmy, "Daha kısa süreli konaklamaları kesinlikle daha fazla görüyorum. “Son dakika konaklamaları önceden planlanmıyor, bu yüzden 2 gün iyi bir tatil gibi geliyor. Esneklik cazip geliyor." diyor.

Yoğun zamanlardan en iyi şekilde yararlanın

Birçok Airbnb aracı, misafir talebinin yüksek olduğu zamanlardan en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olabilir. Dikkate almanız gereken birkaç taktiği burada bulabilirsiniz.

  • Tatillere ve özel etkinliklere dikkat edin: Rezervasyonlarınızı ve kazançlarınızı artırmaya yardımcı olmak için büyük konser, festival, spor etkinliği gibi önemli etkinliklerden önce uygunluk durumunuzu ve fiyatlandırmanızı güncelleyin. Bulunduğunuz bölgedeki tatillerin ve önemli etkinliklerin çoğu takviminizde vurgulanır.
  • Erken rezervasyon indirimi ekleyin: Önceden plan yapan misafirlerin ilgisini çekmek üzere 1 ila 24 ay önceden yapılan rezervasyonlar için fiyatınızı düşürün.
  • Uygunluk durumu aralığınızı genişletin: Minimum 3 aylık sürenin ötesine geçmek, ilanınızın daha fazla arama sonucunda görünmesini sağlar. Takviminizi 2 yıla kadar önceden rezervasyona açabilirsiniz.

Tarragona, İspanya'da Süper Ev Sahibi olan Anne, "Bazen yaz tatilleri için bir yıl önceden veya Noel için 6 ay önceden rezervasyonlar alıyorum. Önceden rezervasyon yapma eğiliminde olan kişiler genellikle rezervasyonlarını iptal etmez. Bu da önemli çünkü o zaman önünüzde ne olduğunu bileceksiniz."

Fiyatlandırmanızı ve diğer ayarlarınızı her zaman siz kontrol edersiniz. Sonuçlarınız değişiklik gösterebilir.

Ev sahiplerine röportajlara katılımları için ödeme yapılmıştır.

Bu makalede yer alan bilgiler yayın tarihinden bu yana değişmiş olabilir.

Fiyatlandırma stratejinizi belirleme
Rekabet gücü yüksek bir fiyat belirleme
Fiyatlandırma stratejinizi belirleme
Airbnb
1 Ara 2020
Bu yardımcı oldu mu?