Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.

Fiyatlandırmanızı belirleme

Giderlerinizi düşünün, benzer deneyimleri karşılaştırın ve indirim özelliğini kullanın.
Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 13 May 2025
Güncelleme tarihi: 13 May 2025

Airbnb, kazanç hedeflerinize ulaşmak için ilan sahibi araçlarına ve milyonlarca misafire erişmenizi sağlar. Rekabet gücü yüksek bir fiyat belirlemek, deneyiminizin ön plana çıkmasına yardımcı olabilir ve misafirleri rezervasyon yapmaya teşvik edebilir.

Fiyatlandırmanızı her zaman siz kontrol eder ve dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Airbnb'de fiyatlandırma

Yeni bir deneyim için daha düşük bir fiyatla başlamak, ilk misafirlerinizi çekmenize ve erkenden puan ile değerlendirme almaya başlamanıza yardımcı olabilir. Kazanç hedeflerinize ulaşmak için zaman zaman fiyatınızı ayarlayabilirsiniz.

Airbnb'de fiyatınızı belirlerken göz önünde bulundurabileceğiniz bazı etkenleri burada bulabilirsiniz.

  • Giderleriniz: Zamanınız, sarf malzemeleriniz ve ruhsatınız gibi maliyetleri karşılamak için ihtiyacınız olan tutarı belirleyin.
  • Benzer deneyimler: Yerel fiyatları karşılaştırmak ve rekabet ortamına uygun fiyatların düzeyini anlamak için Airbnb'de ve diğer platformlarda sizinkine benzer etkinlikleri arayın.
  • Hizmet bedeli: Airbnb'nin her rezervasyon için ilan sahiplerinden aldığı ve fiyatınızı belirlediğinizde göreceğiniz hizmet bedelini hesaba katın. Bu ücret ilan sahibi araçlarını sunmamıza, 7/24 müşteri hizmetleri sağlamamıza ve Airbnb deneyimleriyle milyonlarca misafire ulaşmamıza olanak tanır.

Fiyatınızı belirleme

Etkinliğe, konuma ve güçlü bir bağ kurmak için ideal olan grup büyüklüğüne göre maksimum misafir sayınızı ekleyin. Bu maksimum değer, deneyimi her sunduğunuzda geçerli olacaktır.

Misafir başına fiyatınız ile özel gruplar için minimum fiyatınızı belirleyin.

  • Misafir başına fiyat: Bu, deneyime katılmak için her misafirden alacağınız tutardır. Fiyatınıza tüm ücretler ve bahşişler dâhil olmalıdır. Daha düşük bir fiyat sunmak daha fazla misafir çekebilir ve daha yüksek gelir sağlayabilir. Örneğin, ABD'de her biri 60 USD üzerinden rezervasyon yapan 4 misafir için toplam tutar 240 USD olurken her biri 45 USD üzerinden rezervasyon yapan 8 misafir için toplam tutar 360 USD'dir.
  • Özel grup için minimum tutar: Bu, özel bir grup için alacağınız minimum toplam tutardır. Bu grubun rezerve ettiği belirli tarih ve saat için başka kimse rezervasyon yapamaz.

Kurulum sırasında fiyatınızı girdiğinizde ne kadar kazanacağınızı görebilirsiniz.

İndirim ekleme

Fiyatınızın rekabet ortamına uygun olmasını sağlamanın harika bir yolu, farklı rezervasyon türleri için indirim sunmaktır.

  • Sınırlı süreli: İlk misafirlerinizi rezervasyon yapmaya ikna etmek için 30 gün boyunca fiyatınızdan %5 ila %50 oranında indirim sunun.
  • Erken rezervasyon: Önceden plan yapan misafirlere hitap etmek için en az 2 hafta önceden rezervasyon yapan misafirlere %20 indirim sunun.
  • Büyük grup: Maksimum kapasitenize daha hızlı ulaşmak için bir grup indirimi ekleyin.

İndirimleriniz, yapılan her deneyim rezervasyonu için uygulanır. Misafir, birden fazla indirim eklediğinde en fazla tasarruf sağlayan indirimden yararlanır. Aynı rezervasyon için birden fazla indirimden yararlanılamaz.

Tüm ilan sahipleri, fotoğraflar ve ilan ayrıntıları Airbnb deneyimlerinde geçerli olan standartları ve gereklilikleri karşılamalıdır.

Bu makalede yer alan bilgiler yayın tarihinden bu yana değişmiş olabilir.

Airbnb
13 May 2025
Bu yardımcı oldu mu?