Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin

    Ev sahipleri ve misafirler için iyileştirilmiş korumalar

    Tüm topluluğumuz için daha fazla AirCover koruması ekliyoruz.
    Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 11 May 2022
    5 dakikalık okuma
    Güncelleme tarihi: 11 May 2022

    Önemli noktalar

    • AirCover misafirler için dört yeni koruma sunuyor

    • Yerinize veya eşyalarınıza zarar vermeleri durumunda kayıtlı ödeme yöntemlerinden tahsilat yapılabileceği misafirlere bildirilecek*

    • Önümüzdeki aylarda misafir seyahat sigortasını kullanıma sunuyoruz

    Airbnb'nin gücü, misafirlere harika konaklamalar sunmak için gösterdiğiniz kararlılığa dayanır. Nadiren de olsa kontrolünüz dışında bir şey olursa ve sorunu çözemezseniz misafirlerinizin Airbnb'nin yardımcı olmaya hazır olduğunu bilmelerini isteriz.

    Geçen kasım ayında, ev sahipleri için AirCover'ı kullanıma sunduk.** Şimdi de tüm topluluğumuz için sektör lideri ücretsiz korumalar sağlayan, misafirler için AirCover'ı kullanıma sunuyoruz. Bu, herkesin Airbnb'de ev sahipliği yapma ve konaklama konusunda güven duymasını sağlayacaktır.

    Ayrıca, ev sahipleri için AirCover hakkında, bir tazminat isteğini daha hızlı yönlendirmenizi sağlayacak yeni haberlerimiz ve depozitolar, misafirler için seyahat sigortası ve misafirler için hafifletici bir neden olarak COVID-19'un kaldırılmasıyla ilgili güncellemelerimiz var.

    AirCover kapsamındaki yeni misafir korumalarıyla ilgili ayrıntılar

    Bir misafirin sorunlarını çözmek için en uygun kişi her zaman ev sahibidir. Ancak misafirin konaklaması sırasında ciddi bir sorunla (örneklerini aşağıda bulabilirsiniz) karşılaşmanız ve sorunu çözememeniz durumunda misafirler, artık Airbnb'de her konaklamada geçerli olan dört korumadan yararlanabilir:

    1. Rezervasyon Koruma Garantisi: Nadiren de olsa bir misafirin rezervasyonunu girişten önceki 30 gün içinde iptal etmek zorunda kalırsanız masrafları Airbnb'ye ait olmak üzere misafiriniz için benzer veya daha iyi bir ev buluruz ya da para iadesi yaparız.
    2. Giriş Garantisi: Misafir, yerinize giriş yapamaz ve siz de buna çözüm bulamazsanız (örneğin misafiriniz mekânınıza erişemez ve sizinle de iletişime geçemezse) misafirinize ilk konaklamasının süresi boyunca masrafları Airbnb'ye ait olmak üzere benzer veya daha iyi bir ev buluruz ya da para iadesi yaparız.
    3. Kayıt Doğruluğu Garantisi: Misafir konaklamanın herhangi bir anında yerinizin tanıtımda gösterildiği gibi olmadığını fark ederse (örneğin buzdolabı bozulursa ve kolayca tamir edemezseniz veya kayıtta belirtilenden daha az yatak odası varsa) bu durumu üç gün içinde bize bildirdiğinde misafiriniz için masrafları Airbnb'ye ait olmak üzere benzer veya daha iyi bir ev buluruz ya da para iadesi yaparız.
    4. 24 Saat Güvenlik Destek Hattı: Misafir kendini güvende hissetmezse özel eğitimli güvenlik destek ekibine gece gündüz öncelikli olarak erişebilir.

    Her misafirin rezervasyonuna uygulanan AirCover koruması ile ilgili tüm bilgileri ve geçerli tüm istisnaları burada bulabilirsiniz.

    Yeni misafir korumaları hakkındaki sorularınızın yanıtları

    Misafirler hangi durumlarda yeniden rezervasyon veya para iadesi için uygun olur?
    AirCover, misafirleri bir konaklama sırasında ters gidebilecek ciddi sorunlardan korurken daha küçük sorunlar için kapsama içermez.

    Genellikle yeniden rezervasyon veya para iadesi için uygun olmayan, düşük önem dereceli sorunlara bazı örnekler aşağıda verilmiştir:

    • Lavaboda bırakılmış kirli bir tabak
    • Verandada sık rastlanan türde böcekler (karıncalar gibi)
    • Çok önemli olmayan, eksik bir olanak (bozuk bir ekmek kızartma makinesi gibi)

    Yeniden rezervasyon veya para iadesinin söz konusu olup olmadığının incelenmesi gerekebilecek daha ciddi sorunlara bazı örnekler aşağıda verilmiştir:

    • Kayıt açıklamasında büyük bir yanlışlık (tanıtımda belirtilen okyanus manzarasının olmaması gibi)
    • Önemli veya gerekli bir eksik olanak (ısıtma, wifi veya su gibi)
    • Eksik giriş talimatları veya yanlış giriş anahtarı verilmesi ve ev sahibiyle iletişime geçilememesi (bu durum, misafirlerin güvenliğini riske atabilir)

    Bir sorun olursa misafirlerin benimle iletişime geçmesi gerekli olacak mı?
    Misafirin konaklaması sırasında bir sorun olursa Topluluk Desteği ekibimiz bunu çözmek için misafirlerin her zaman önce ev sahibiyle iletişime geçmesini önerir. Misafirlerin sorunlarıyla ilgilenecek en uygun kişiler ev sahipleridir.

    Sorun doğrudan ev sahibiyle çözülemezse misafirin, destek almak üzere Airbnb ile iletişime geçmek için sorunu keşfettikten sonra 72 saati vardır. Uzman Topluluk Desteği ekibimiz, bir sorunu çözmek için ev sahipleriyle ve misafirlerle her çalıştığımızda seyahat sorununun ciddiyetini dikkate alır.

    Topluluk Desteği, misafirin ciddi bir seyahat sorunu yaşadığını doğrularsa misafir AirCover kapsamında korunabilir.

    Misafirler evde konaklamaya devam ederlerse para iadesi almaya uygun olurlar mı?
    Çoğunlukla misafirler, yalnızca bir ev sahibinin mekânında konaklamadıkları geceler için tam para iadesi almaya hak kazanırlar. Misafirler mekânda kalmayı tercih ettiklerinde, genellikle yalnızca ciddi bir seyahat sorunundan etkilenen geceler için kısmi para iadesi almaya hak kazanırlar. Örneğin konaklamasının iki gecesinde sıcak su ısıtıcısı bozuk olan misafir, evde konaklamaya devam ederse kısmi para iadesi için uygun olabilir.

    Her durumda, bir misafir Topluluk Desteği ile iletişime geçerse standart uygulamamız, doğrudan ev sahibiyle iletişime geçmediyse misafire bunu yapmasını hatırlatmaktır. Topluluk Desteği ekibimiz de ciddi, zamana duyarlı bir güvenlik sorunu olmadıkça ev sahibiyle iletişime geçecektir.

    Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası'nın işleyişi hakkında daha fazla bilgi edinin

    Ev sahipleri için iyileştirilmiş korumalar

    Tazminat isteklerini yönlendirmek için daha hızlı destek
    Geri bildirimlerinize dayanarak ev sahipleri için AirCover'ın hasar korumasını, geçen kasım ayında kullanıma sunduğumuzdan bu yana geliştirdik. Ev sahipleri için AirCover'ı kullanıma sunduğumuzda, Topluluk Desteği ile iletişime geçmeden önce herhangi bir tazminat talebiyle ilgili olarak misafirin yanıtı için 72 saat beklemeniz gerekiyordu.

    Programı geri bildirimlerinize göre güncelledik. Artık bir misafirden 24 saat içinde haber alamazsanız Topluluk Desteği ekibiyle iletişime geçebilirsiniz. Bu politikayı, ev sahiplerinden gelen yorumları doğrudan dikkate alan bir şekilde değiştirdik.

    Misafirleri hasardan sorumlu tutmak
    Ev sahibi topluluğumuza daha iyi destek olmak için mayıs ayı sonundan itibaren bir misafir, davet ettikleri biri veya bir evcil hayvan konaklama sırasında meydana gelen hasardan sorumluysa misafirin kayıtlı ödeme yönteminden tahsilat yapılabilir.*

    Hasar olması durumunda, ev sahipleri için AirCover'ın bir parçası olarak Çözüm Merkezimize ev sahibi hasar koruması tazminat talebi gönderirsiniz.

    Misafiriniz 24 saat içinde yanıt vermezse talebinizi Topluluk Desteği'ne yönlendirebilirsiniz. Tüm kanıtları inceleriz ve sorumlu olduklarını belirlersek misafirlerinizin ödeme yöntemlerinden tahsilat yapabiliriz.

    Bu güncelleme kapsamında depozitolar kayıt ayarları sayfasından kaldırılacaktır. Daha önceden bir depozitonuz varsa bu artık ev sahipliği hesabınızda geçerli olmayacaktır. Daha fazla bilgi edinin

    COVID-19'un misafirler için hafifletici bir neden olarak kaldırılması
    COVID-19 artık dünyamızda bilinen bir durum olduğu için birçok ülke bu hastalıkla mücadelede yeni bir aşamaya geçti. Biz de tıp uzmanlarına danışarak COVID-19 ile ilgili iptallere karşı yaklaşımımızı güncelledik.

    31 Mayıs 2022 tarihinde veya sonrasında yapılan rezervasyonlarda COVID-19 olmak artık hafifletici neden olarak kabul edilmeyecektir (Güney Kore ve Çin Ana Karası'ndaki yerel rezervasyonlar hariç). Bir misafir COVID-19'a yakalandığı için rezervasyonunu iptal ederse ev sahibinin iptal politikası geçerli olacaktır.

    Bu değişikliğin takvimlerinizi doldururken, özellikle de yoğun sezonlardan önce kendinizi daha güvende hissetmenizi sağlayacağını umuyoruz.

    Misafir seyahat sigortasıyla ilgili haberler

    Önümüzdeki aylarda, bazı bölgelerde Airbnb misafirleri için saygın bir sigorta şirketiyle ortaklık yapılarak özel olarak oluşturulan bir misafir seyahat sigortası ürünü sunacağımızı paylaşmaktan heyecan duyuyoruz.

    Bu yeni ürün sunulana kadar misafirler Airbnb dışında bir yerde seyahat sigortası yaptırmayı düşünebilir. Yakın zamanda seyahat sigortası hakkında daha fazla ayrıntıyı sizinle paylaşmayı umuyoruz.

    *Bir misafirin kayıtlı ödeme yönteminden ücret alınması Çin, Japonya veya Hindistan'daki konaklamalar için geçerli değildir.

    **Ev sahipleri için hasar koruması bir sigorta poliçesi değildir. Airbnb Travel, LLC aracılığıyla konaklama sunan ev sahiplerini ve Çin Ana Karası'nda veya Japonya'da konaklama sunan ev sahiplerini kapsamaz. Ev sahipleri için hasar koruması ile ev sahipleri için sorumluluk sigortası birbiriyle bağlantılı değildir. Tüm teminat limitlerinin ABD doları cinsinden gösterildiğini ve başka şartlar, koşullar ve istisnalar bulunduğunu unutmayın.

    Bu makalede yer alan bilgiler yayım tarihinden bu yana değişmiş olabilir.

    Önemli noktalar

    • AirCover misafirler için dört yeni koruma sunuyor

    • Yerinize veya eşyalarınıza zarar vermeleri durumunda kayıtlı ödeme yöntemlerinden tahsilat yapılabileceği misafirlere bildirilecek*

    • Önümüzdeki aylarda misafir seyahat sigortasını kullanıma sunuyoruz

    Airbnb
    11 May 2022
    Bu yardımcı oldu mu?