Etkili bir başlık ve açıklama yazmanın yolları
Hizmetinize ad vermek ve uzmanlığınızı açıklamak için kısa ve net bir dil kullanın. Bunu ilanınızı öne çıkarmak, niteliklerinizi vurgulamak ve misafirlere hitap etmek için bir fırsat olarak düşünün.
Hizmetinize ad verme
Hizmetin ne olduğunu, kim tarafından sunulduğunu ve hangi yönleriyle benzersiz olduğunu net bir şekilde ifade eden birkaç açıklayıcı kelimeyle başlayın.
Başlığınızın sonuna adınızı ekleyin. Başlığınız en fazla 50 karakter olmalıdır.
Harika hizmet başlıklarına örnekler:
- Mo ile romantik Paris portreleri
- Sabrina'dan lenf drenaj masajı
- Korey'den farkındalıkla güçlenme
Uzmanlığınızı öne çıkarma
Uzmanlığınızın açıklaması başlığınızı tamamlamalı ve detaylandırmalıdır. Hizmetinizi sunmak için neden benzersiz niteliklere sahip olduğunuzu açıklayın. Kısa, öz ve net bilgiler verin.
Kariyerinizde öne çıkan noktalar da dâhil olmak üzere başarılarınızı paylaşmaktan çekinmeyin. Kurulum sırasında daha önce eklediğiniz bilgileri tekrarlamaktan kaçının. Açıklamanız en fazla 90 karakter olmalıdır.
Bu en iyi uygulamaları dikkate alın:
- Sohbet eder gibi yazın.
- Parçalı ifade veya liste kullanmadan tam bir cümle yazın.
- Aldığınız bir ödül gibi en etkileyici başarılarınızla başlayın.
- Bağlam ekleyin veya becerilerinizi vurgulayın.
- Açıklamanızın doğru olmasına dikkat edin.
- Birinci kişinin ağzından yazın.
Harika açıklamalara örnekler:
- Michelin yıldızlı Le Bernardin'de yemek yaptım, şimdi de kaliteli yemekleri evinize getiriyorum.
- Elle ve The New York Times'da çalışmaları yayımlanmış ödüllü bir fotoğrafçıyım.
- Derin doku tekniklerini Bali'nin en iyilerinden öğrendim ve 5 yıl boyunca pratiğini yaptım.
Tüm ilan sahipleri, fotoğraflar ve ilan ayrıntıları Airbnb hizmetlerinde geçerli olan standartları ve gereklilikleri karşılamalıdır.
Bu makalede yer alan bilgiler yayın tarihinden bu yana değişmiş olabilir.