Misafirler deneyimim için yeni bir tarih veya saat rezervasyonu isteğini nasıl iletebilir?
Guests can request to book your experience any date or time not listed on your calendar. They can send a request by contacting you from your experience page.
Once a guest sends you a request, you can review the reservation details and decide if you want to accept or deny their request. If you accept the reservation request, the guest will be prompted to complete the booking through a message in their inbox.
Confirming a reservation
To confirm a request:
- Click Review request to review the reservation details
- Choose Schedule to accept the request, or Decline
- Click View instance to review the accepted request details
How confirmed reservations work
Once you accept a guest’s new instance request, it’ll be scheduled on your calendar. It will be available for others to book, unless the request was for a private booking. If a guest sends you a request and you accept it, they'll still have to confirm and pay to complete their booking. If you decline a request, it won’t be scheduled on your calendar, and you can respond to the guest with a different time that works better for your schedule.
İlgili makaleler
- Misafir
Bir deneyim için yeni tarih veya saat isteme
Takviminde yayımlanmış olmayan bir tarih veya saat için rezervasyon isteğinde bulunmak üzere ev sahibiyle iletişime geçin. İsteğinizi incele… - Misafir
Konaklama yeri arama
Seyahatinize uygun bir yer bulmak için filtreleri kullanın, haritalara göz atın ve seçeneklerinizi daraltmak üzere mekân açıklamalarını okuy… - Misafir
Deneyim rezervasyonunuzun tarihini veya saatini değiştirme
Rezervasyonunuzda değişiklik yapmak için seyahat ayrıntılarına gidin.