Her ev rezervasyonunda misafirler için AirCover bulunur. Airbnb evinizle ilgili ev sahibinizin çözemediği ciddi bir sorun varsa size yardımcı olmak için buradayız.
Size şu konularda yardımcı olabiliriz:
Ekibimiz, benzer fiyatlarla uygunluk durumuna göre konum ve olanakları göz önünde bulundurarak benzer bir yer bulmanıza yardımcı olabilir. Benzer bir yer yoksa veya yeniden rezervasyon yapmamayı tercih ederseniz hizmet bedelleri dâhil olmak üzere size tam veya kısmi para iadesi yaparız.
Misafirler için AirCover, ev rezervasyonunuzla ilgili ciddi sorunlarda destek sağlar. Örneğin:
Misafirler için AirCover, bozuk bir tost makinesi gibi daha küçük sorunları içermez.
Bir sorun olursa ulaşabileceğiniz en iyi kişi ev sahibinizdir. Neler olduğunu bildirmek için ev sahibinize doğrudan mesaj gönderebilirsiniz. Konaklamanız sırasında bir sorun ortaya çıkarsa:
Bize ulaşmanız mı gerekiyor? Telefon, e-posta veya sohbet üzerinden bize ulaşın.
Kendinizi güvende hissetmezseniz güvenlik sorunlarınızda size yardımcı olmak üzere özel olarak eğitilmiş güvenlik destek ekibine gece gündüz öncelikli olarak erişmenize veya doğrudan yerel acil durum yetkilileriyle bağlantı kurmanıza yardımcı olmaya hazırız.
Misafirler için AirCover bir sigorta poliçesi değildir. Seyahatle ilgili sorunları kapsamaz (örneğin: Seyahatiniz bir fırtına nedeniyle ertelendi veya bagajınız taşıyıcınız tarafından hasar gördü). Misafirler için AirCover ve seyahat, rezervasyon veya konaklama koruma sigortası hakkında daha fazla bilgi edinin.
Ev sahibiyseniz Ev Sahipleri için AirCover ve yaptığımız iyileştirmeler hakkında daha fazla bilgi edinin.