Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Rehber • Misafir

Misafirler için AirCover

Bu makale otomatik olarak çevrilmiştir.

Her rezervasyon misafirler için AirCover ile birlikte gelir. Airbnb'nizde ev sahibinizin çözemeyeceği ciddi bir sorun varsa benzer fiyatlandırmada uygunluk durumuna bağlı olarak benzer bir yer bulmanıza yardımcı olacağız. Benzer bir yer müsait değilse veya yeniden rezervasyon yapmamayı tercih ederseniz size tam veya kısmi para iadesi yaparız.

Herhangi bir şey olursa ev sahibiniz en iyi iletişim noktanızdır; muhtemelen bunu düzeltebilir. Neler olduğunu bildirmek için doğrudan ev sahibinize mesaj gönderebilirsiniz.

Ev sahibi iptalleri

Ev sahibiniz girişten önce iptal ederse yeniden rezervasyon almanıza yardımcı olacağız. Ekibimiz, benzer fiyatlandırmada uygunluk durumuna bağlı olarak konumu ve olanakları göz önünde bulundurarak benzer bir yer bulmanıza yardımcı olabilir. Benzer bir yer uygun değilse veya yeniden rezervasyon yapmamayı tercih ederseniz size hizmet bedelleri de dâhil olmak üzere tam para iadesi yaparız.

Ev sahibiniz rezervasyonunuzu iptal ederse ne beklemeniz gerektiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Giriş yapılamıyor

Onaylanmış bir rezervasyonunuz

olduğunda, seyahatinizin mesaj dizisinde ev sahibinizin e - postası ve telefon numarası bulunur. Vardığınızda Airbnb'nize giremezseniz ve ev sahibiniz yanıt vermezse veya sorunu çözemezse uygunluk durumuna bağlı olarak benzer bir yer bulmanıza yardımcı olacağız. Benzer bir yer uygun değilse veya yeniden rezervasyon yapmamayı tercih ederseniz size hizmet bedelleri de dâhil olmak üzere tam para iadesi yaparız.

Ev sahibinizle iletişime geçemezseniz daha sonra ne yapacağınıza göz atın.

Yanlış kayıtlar

Kayıt ilan edilenden önemli ölçüde farklıysa ev sahibiniz sorunu çözmek için harika bir kaynaktır. Kayıt reklamı yapıldığından önemli ölçüde farklıysa ve ev sahibiniz sorunu çözemiyorsa benzer fiyatlandırmada uygunluk durumuna bağlı olarak benzer bir yer bulmanıza yardımcı olacağız. Benzer bir yer müsait değilse veya yeniden rezervasyon yapmamayı tercih ederseniz size tam veya kısmi para iadesi yaparız.

24 saat güvenlik hattı

Kendinizi güvende hissetmezseniz güvenlik sorunlarınızda size yardımcı olacak veya sizi gece gündüz yerel acil durum makamlarına doğrudan bağlayacak özel eğitimli güvenlik görevlilerine öncelikli erişim elde etmenize yardımcı olmak için buradayız.

Bize ulaşmanız mı gerekiyor? Telefon, e - posta veya sohbet yoluyla bize ulaşın.

Misafirler için AirCover'ın işleyişi

Misafirler için AirCover, rezervasyonunuzla ilgili ciddi sorunlar (ör. ev sahibi girişten önce rezervasyonunuzu iptal eder) veya konaklamanız sırasında (ör. ısıtma kışın çalışmıyor, kayıtta belirtilenden daha az yatak odası var, farklı bir ev türü, tüm ev yerine özel bir oda, havuz veya mutfak gibi reklamı yapılan büyük bir olanak eksik), ancak bozuk bir ekmek kızartma makinesi gibi daha küçük rahatsızlıklar içermiyor.

Ev

sahibiniz, bir şey olursa iletişime geçebileceğiniz en iyi iletişim noktanızdır. Neler olduğunu bildirmek için doğrudan ev sahibinize mesaj gönderebilirsiniz.

Konaklamanız sırasında bir sorunla karşılaşırsanız:

  1. Mümkünse sorunun fotoğraflarını veya videolarını çekin.
  2. Sorunu keşfettikten sonraki 72 saat içinde ev sahibinizle iletişime geçin ve sorunu çözüp çözemeyeceğini görmek için sorunu anlatın.
  3. Ev sahibiniz sorunu çözemezse veya hiç yanıt vermezse en kısa sürede bizimle iletişime geçin.
  4. Değerlendireceğiz ve bunun misafirler için AirCover tarafından desteklenen bir sorun olduğunu ve yerden ayrılmak istediğinizi tespit edersek benzer fiyatlandırmada uygunluk durumuna bağlı olarak benzer bir konaklama yeri bulmanıza yardımcı olacağız. Benzer bir yer müsait değilse veya yeniden rezervasyon yapmamayı tercih ederseniz size tam veya kısmi para iadesi yaparız.

Misafirler için AirCover bir sigorta poliçesi değildir. Seyahatle ilgili sorunları kapsamaz (örneğin: Seyahatiniz bir fırtına nedeniyle ertelendi, bagajınız taşıyıcınız tarafından hasar gördü). Buradan daha fazla bilgi edinin. 

Ev sahibiyseniz ev sahipleri için AirCover ve yaptığımız son iyileştirmeler hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bu makale yardımcı oldu mu?

İlgili makaleler

  • Yordam araçları

    Yardım alın veya Airbnb Destek ekibiyle iletişime geçin

    Çoğu ev sahibi ve misafir sorunları kendi aralarında kısa sürede çözebilir. Bir seyahat öncesinde, sırasında veya sonrasında ihtiyaç duyduğunuz yardımı hangi yollardan alabileceğinizi keşfedin.
  • Yordam araçları • Misafir

    Ev sahibiniz rezervasyonunuzu iptal ederse

    Rezervasyonunuz ev sahibi tarafından iptal edilirse tam para iadesi alırsınız. İptal işlemi, girişinizden önceki 30 gün içinde gerçekleşirse uygunluk durumuna bağlı olarak, fiyatları yakın olan benzer bir konaklama yerine yeniden rezervasyon yapmanıza yardımcı oluruz.
  • Yordam araçları • Misafir

    Konaklamanız sırasında bir sorun ya da sıkıntı yaşarsanız

    Konaklamanız sırasında beklenmedik bir durumla karşılaşırsanız bir çözüm bulmak için önce ev sahibinize mesaj gönderin. Sorunu çözmenize yardımcı olma ihtimali yüksektir. Ev sahibiniz size yardımcı olamazsa veya para iadesi talebinde bulunmak isterseniz size destek olmaya hazırız.
Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun