İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Rezervasyon ve seyahat

    COVID-19 nedeniyle seyahat planlarım değişirse ne gibi iptal seçeneklerim olacak?

    Mevcut iptal ve para iadesi seçeneklerinizi öğrenmek için rezervasyonunuzu iptal edin ve COVID-19 pandemisi nedeniyle seyahat planlarım değişti seçeneğini belirleyin.

    Her zaman şu seçeneklere sahip olacaksınız:

    • Ev sahibinizin iptal politikasına göre para iadesi
    • İncelenmek üzere resmî belgeler göndererek tam para iadesi

    Rezervasyonunuzun, rezervasyon yapma ve giriş tarihlerine bağlı olarak size aşağıdaki seçeneklerden biri veya daha fazlası sunulabilir:

    • Hafifletici nedenler seyahat kredisi
    • Ev sahibinizden tam para iadesi isteme

    Topluluk destek ekibimiz size yalnızca çevrim içi olarak zaten sahip olduğunuz seçenekleri sunabilir.

    COVID-19 enfeksiyonu nedeniyle hastaysanız bu durum her zaman standart Hafifletici Nedenler Politikası kapsamına girer ve iptal ettiğinizde "Hafifletici nedenim var" seçeneğini belirleyebilirsiniz.

    Ev sahibinizden daha fazla para iadesi isteme

    Rezervasyonunuz tam para iadesine uygun değilse her zaman ev sahibinize mesaj gönderip size Çözüm Merkezi aracılığıyla ek para iadesi yapıp yapamayacağını sorabilirsiniz.

    İlgili makaleler
    İhtiyacınız olan yardımı aldınız mı?
    Aradığınızı bulamıyor musunuz?
    Kategoriye özgü içeriği Yardım Merkezi'nin diğer bölümlerinde bulabilirsiniz.