COVID-19 nedeniyle iptal seçenekleri
14 Mart 2020 veya öncesinde yapılmış rezervasyonlar
Rezervasyonunuz 14 Mart 2020 tarihinde veya öncesinde yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa rezervasyonunuzu iptal edin'e giderek ve COVID-19 pandemisi nedeniyle seyahat planlarım değişti'yi seçerek mevcut iptal ve para iadesi seçeneklerinizi öğrenebilirsiniz.
Koşullarınıza bağlı olarak aşağıdaki seçeneklerden birini veya daha fazlasını görebilirsiniz:
- Ev sahibinizin iptal politikasına göre para iadesi
- Resmî belgeler incelenmek üzere gönderildikten sonra tam para iadesi
- Hafifletici nedenler seyahat kredisi
- Ev sahibinizden tam para iadesi isteme
14 Mart 2020'den sonra ve 31 Mayıs 2022'den önce yapılan rezervasyonlar
Rezervasyonunuz 14 Mart 2020'den sonra ve 31 Mayıs 2022'den önce yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa ev sahibinizin iptal politikası geçerli olacaktır. Bununla birlikte COVID-19'a yakalanırsanız bu durum Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamına girer.
Rezervasyonunuz tam para iadesine uygun değilse her zaman ev sahibinize mesaj gönderebilir ve size Çözüm Merkezi aracılığıyla ek para iadesi yapmak isteyip istemediğini öğrenebilirsiniz.
31 Mayıs 2022 veya sonrasında yapılmış rezervasyonlar
Rezervasyonunuz 31 Mayıs 2022 tarihinde veya sonrasında yapıldıysa ve seyahat planlarınız COVID-19'dan etkileniyorsa ev sahibinizin iptal politikası geçerli olacaktır. Hafifletici Nedenler Politikamız bu rezervasyonlarda COVID-19 ile ilgili iptalleri kapsamaz.
Dikkat edilecek diğer konular
Yukarıdaki bilgiler, ayrı bir Luxe Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası'na tabi olan Luxe rezervasyonları için geçerli değildir. 20 Mart 2020'den önce yapılan Luxe rezervasyonları için Airbnb Luxe'ın COVID-19'a karşı aldığı önlemlere bakın ve her türlü sorunuz için doğrudan seyahat tasarımcınızla iletişime geçin.
Güney Kore'deki yerel rezervasyonlar için farklı politikalar geçerlidir.
İlgili makaleler
- Misafir
Airbnb Maceraları iptalleri
Bir macerayı planlanan başlangıç tarihinden en geç 30 gün öncesine kadar veya satın aldıktan sonraki 24 saat içinde iptal ederseniz tam para… - Misafir
Hafifletici nedenlerle bir seyahati iptal etme
Gereklilikler ve sonraki adımlar hakkında ayrıntılı bilgi edinin. - Ev sahibi
İptal politikamın uygulanması veya kaldırılması ne anlama geliyor?
Misafiriniz 30 günden daha kısa bir süre önce bildirimde bulunarak aylık bir konaklamada değişiklik yaparsa iptal politikasını uygulama ya d…