Yordam araçları
Yazılım ile bağlantılı kayıtlarda misafirlerin bazen rezervasyon hataları yaşamasının nedeni nedir?
Yazılım ile bağlantılı kayıtlarda misafirlerin bazen rezervasyon hataları yaşamasının nedeni nedir?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Bu makale yardımcı oldu mu?
İlgili makaleler
Yazılım bağlantılı kayıtlarda kayıt hatalarını düzeltme
Hataları incelemek ve düzeltmek için bir masaüstü bilgisayardan veya mobil cihazdan Airbnb hesabınızda oturum açın.- Ev sahibi
Yeni bir ödeme alma yöntemi ayarlayın
Bir ödeme alma yöntemi ekledikten sonra bu yöntemin doğrulanması biraz zaman alır. Doğrulandığında yöntemin durumu Hazır olarak güncellenir.… - Seyahat yöneticisi
Başka biri adına seyahat rezervasyonu yapma
Airbnb, İş için Airbnb'ye kaydolmuş kişilerin başkaları adına seyahat rezervasyonu yapmasına olanak tanır. Bu kişiler seyahat planlayıcısı o…
Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun