İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Müşteri hizmetleri ve ödemelerle ilgili sorularınızın yanıtları

    Müşteri hizmetleri ve ödemelerle ilgili sorularınızın yanıtları

    Müşteri hizmetlerinin yeniden oluşturulması ve ödemelerdeki gecikmelerin azaltılmasına nasıl yardımcı olabileceğinizi ele alıyoruz.
    Yazan Airbnb, yayımlanma tarihi 4 Eyl 2020
    17 dakikalık video
    Güncelleme tarihi: 4 Eyl 2020

    Önemli ipuçları

    • Airbnb'nin Küresel Ev Sahipliği Başkanı Catherine Powell ve Küresel Operasyonlar Başkanı Tara Bunch, sorunlarınızı daha hızlı çözmek için daha fazla müşteri hizmetleri personeli işe almayı tartışıyor

    • Ayrıca ödeme sürecimizi açıklıyor ve gecikmeleri azaltmaya yardımcı olmanın yollarını paylaşıyorlar

    Airbnb'de birlikte işleri yeniden yoluna koyarken, bize birçok ev sahibinin her gün karşılaştığı gerçek sorunları gösteren bazı yapıcı atölyeler düzenledik.

    Bu ev sahibi atölye çalışmaları ve dinleme oturumlarının sonrasında yorumlarınızı ve geri bildirimlerinizi okuyoruz. Sizin için önemli olan bazı konularda şeffaflık ve harekete geçmemizi istediğinizi gördük. Bunlar arasında müşteri hizmetlerimizin seviyesi ve bazılarınızın son zamanlarda Airbnb'den gelen ödemelerde karşılaştığı zorluklarla ilgili endişeler yer alıyor.

    Ev sahipleri için haberlerde, yeni Küresel Operasyonlar Başkanı Tara Bunch, müşteri hizmetleri ekibimizi nasıl güçlendirdiğimiz ve bazı ödemelerde neden gecikmeler olabileceği hakkında bilgilerini paylaşıyor. Bilmeniz gerekenler şunlardır:

    Neden daha fazla müşteri hizmetleri personeli işe alıyoruz?

    Son birkaç ay Airbnb'deki ev sahipleri, misafirler ve ekiplerimiz için zor bir dönemdi. Pandemi işimizi vurduğunda müşteri hizmetleri ekibimizin boyutunu %50 oranında küçültmek zorunda kaldık. Güvenlik nedeniyle destek ekibimiz evden çalışmaya geçti ve ardından beklediğimizden çok daha hızlı şekilde yeniden rezervasyon almaya başladık.

    Değişen seyahat kısıtlamaları nedeniyle ortaya çıkan daha fazla rezervasyon ve daha yüksek iptal oranları beraberinde başa çıkabileceğimizden çok daha fazla soru işareti getirdi. Tara, ekibe katıldığından beri daha güçlü bir destek sistemi oluşturmaya odaklandı. Bu doğrultuda şunları gerçekleştiriyor:

    • Kasım ayı başlarına kadar 8.000'e kadar müşteri hizmetleri personeli hedefimiz doğrultusunda çalışıyoruz, her hafta yaklaşık 200 destek personeli daha alıyoruz
    • Süper Ev Sahipleri için öncelikli telefon desteğini yeniden devreye sokuyoruz
    • Rezervasyonu olan ev sahiplerine ve misafirlere 72 saat içinde öncelikli telefon desteği veriyoruz
    • Acil sorunları ve acil durumları önceliklendiriyoruz
    • Eylül ayı sonuna kadar çoğu telefon görüşmesini iki dakikadan kısa sürede tamamlamayı hedefliyoruz

    Bazı ödemelerin gecikmesinin nedeni

    Bazı ev sahiplerinin ödemelerinde gecikmeler olduğunu öğrendik ve topluluk genelinde ödemelerde bir gecikme olmadığından emin olmak istiyoruz.

    Temmuz ayında bazı ev sahiplerini birkaç gün boyunca etkileyen küçük bir teknik sorun yaşadık. Sorunu tespit ettik ve hızlı bir şekilde çözdük, ancak bir veya iki günlük bir gecikmenin bile çok fazla olduğunu biliyoruz. Gelecekte sorunları gerçekleşmeden önce tanımlamaya çalışabilmemiz için ek izlemeler yaptık.

    Ödemelerinizde gecikme olduğunda bunun sinir bozucu ve stresli olabileceğini biliyoruz. Airbnb'nin bazı ödemeleri neden geciktirmek zorunda kaldığını birkaç örnekle açıklamak istiyoruz:

    • Dolandırıcılığı en aza indirmek ve yasalara/yönetmeliklere uygunluğu sağlamak için belirli ödemeler gönderilmeden önce ev sahiplerinin kimliklerini doğrulamamız gerekir
    • Yeni bir ev sahibiyseniz ilk ödemenizi göndermeden önce söylediğiniz kişi olduğunuzdan emin olmamız gerekir
    • Ödemeler belirli bir eşiğe ulaştıktan sonra da başka bir doğrulama yaparız. İnsanlar ortalama olarak daha uzun süreli konaklamalar için rezervasyon yaptığından, birçok ev sahibi bu eşiğe normalden daha hızlı ulaşıyor.

    Bu gibi durumlarda, size hesap bilgilerinizi ve bilgilerinizi doğrulamanız için bir mesaj gönderebiliriz. Bu da ödemenizi geciktirebilir. Bizden böyle bir mesaj alırsanız ödeme yapabilmemiz için hesabınızda oturum açarak bazı bilgileri doğrulamanız gerekir.

    Bizden haber almadıysanız ve ödemede gecikme yaşıyorsanız gösterge panonuzu veya e-posta hesabınızın önemsiz postalar klasörünü kontrol ettiğinizden emin olun. Ayrıca, ödemenizi ne zaman alabileceğinizi ve ödeme bilgilerinizi nerede bulabileceğinizi öğrenmek için Yardım Merkezimize de bakabilirsiniz.

    Sorularınız olduğunda ve müşteri hizmetleri ekibimize anında ulaşamadığınızda sorun yaşayabileceğinizi anlıyoruz. Destek seviyemizi olması gereken düzeye taşımak için çok çalışıyoruz.

    Catherine ile birlikte sizin için önemli olan konuları ele alacağımız başka bir Ev sahipleri için haberler ile yakında geri döneceğiz. Bu arada lütfen Topluluk Merkezi'nde düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın. Catherine'i doğrudan etiketleyebilirsiniz: @Catherine-Powell. Topluluğumuzun bu kadar önemli bir parçası olduğunuz için teşekkür ederiz.

    Bu makalede yer alan bilgiler yayım tarihinden bu yana değişmiş olabilir.

    Önemli ipuçları

    • Airbnb'nin Küresel Ev Sahipliği Başkanı Catherine Powell ve Küresel Operasyonlar Başkanı Tara Bunch, sorunlarınızı daha hızlı çözmek için daha fazla müşteri hizmetleri personeli işe almayı tartışıyor

    • Ayrıca ödeme sürecimizi açıklıyor ve gecikmeleri azaltmaya yardımcı olmanın yollarını paylaşıyorlar

    Airbnb
    4 Eyl 2020
    Bu yardımcı oldu mu?