Ev sahibi olarak etkin bir seyahati değiştirme ya da iptal etme
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switch to “Arrives tomorrow.”
Changing
You can change a confirmed reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Canceling
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest to let them know what’s going on.
Canceling a reservation mid-trip is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
İlgili makaleler
- Ev sahibi
Ev sahibinin rezervasyonu iptal etmesi
Ev sahibi olarak bir rezervasyonu iptal edebilirsiniz ancak giriş zamanı 24 saat içindeyse çevrim içi iptal seçeneği kullanılamayabilir. Deneyimler için sorumluluk sigortası program özeti
Airbnb ev sahiplerine tepeden tırnağa koruma sağlayan programımız ev sahipleri için AirCover'ın bu temel bileşeni hakkında bilgi.Ev sahipleri için değişiklikler, iptaller ve para iadeleri
Bazen bir aksaklık olur ve sizin veya misafirinizin planları değişir. İşlerin sorunsuz yürümesine yardımcı olacak bazı bilgileri burada bula…