Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Yordam araçları

Çevrim İçi Deneyim sırasında teknik sorunlar yaşarsam ne olur?

Misafirler, bir çevrim içi deneyime katılmalarını engelleyen görüntü veya ses sorunları gibi teknik zorluklar yaşandığında para iadesi almaya hak kazanırlar.

Çevrim içi deneyim ev sahipleri

Deneyimi sunmanızı engelleyen teknik sorunlar (ör. görüntü veya sesle ilgili sorunlar) yaşıyorsanız misafirlerinize para iadesi yapmanız gerekir. Para iadesi göndermek için:

  1. Takviminize gidin.
  2. İptal etmek istediğiniz deneyim tekrarını bulun.
  3. Deneyimi iptal edin'e tıklayın.
  4. Neden olarak Zoom sorunları'na tıklayın.
  5. İptali onaylayın.

Teknik sorunlar nedeniyle iptal ettiğiniz için ceza almayacaksınız ve tüm misafirleriniz tam para iadesi alacak. Misafirlerinize mesaj göndererek para iadelerinin kendilerine ulaşmak üzere olduğunu söyleyebilirsiniz, bu sayede deneyiminiz için başka bir zaman yeniden rezervasyon yapabilirler.

Bir deneyim tekrarı için yalnızca söz konusu deneyim tekrarının bitiş saatine kadar para iadesi yapabileceğinizi unutmayın. Örneğin deneyim tekrarınız 10.00-11.00 saatleri arasında ise yalnızca 11.00'e kadar bu deneyim tekrarını iptal edip misafirlerinize tam para iadesi yapabilirsiniz. Saat 11.00'den sonra deneyiminizin planlandığı gibi gerçekleştiği varsayılır ve iptal edemezsiniz. Bu zaman aralığını kaçırırsanız ve misafirlere para iadesi yapılması gerekiyorsa yardım için lütfen Topluluk Desteği ile iletişime geçin.

Çevrim içi deneyim misafirleri

Deneyime katılmanızı engelleyen teknik sorunlar (ör. görüntü veya sesle ilgili sorunlar) yaşıyorsanız Çözüm Merkezimizden para iadesi talep edebilirsiniz. Para iadesi talep etmek için:

  1. Seyahatler sekmesine gidin.
  2. Para iadesi talep etmek istediğiniz deneyim tekrarını bulun.
  3. Ayrıntıları göster'e tıklayın.
  4. Para gönderin veya isteyin'e tıklayın.

Para iadesi talep ettikten sonra aynı deneyime farklı bir zaman için yeniden rezervasyon yapabilirsiniz.

Bu makale yardımcı oldu mu?

İlgili makaleler

  • Misafir

    Airbnb dışında ücret toplama

    Ev sahipleri genellikle Airbnb tarafından açıkça izin verilmedikçe Airbnb platformu dışında herhangi bir ek ücret veya ücret tahsil edemez.
  • Misafir

    Ev sahibi daha fazla para isterse

    Airbnb kullanarak bir rezervasyon yaptığınızda tüm fiyat bilgileri gösterilir. Ancak bazı istisnalar vardır.
Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun