Topluluk için daha basit bir Deneyimler Para İadesi Politikası
Önemli noktalar
Deneyimler Para İadesi Politikamızı güncelliyoruz
Artık misafirlerin bir sorunu bildirmek için 72 saatleri var
Bir deneyim ev sahibi olarak misafirlerinizi harika bir şekilde ağırlamanın sizin için önemini biliyoruz. Geçmişte, bir misafir yüz yüze veya çevrim içi bir deneyimle ilgili bir sorun yaşadığında deneyim sona erdikten sonra istediği zaman para iadesi talep edebiliyordu.
Misafirlerin sorunlarını bildirmeleri için bir süre sınırı olmamasının ev sahipleri için ideal bir durum olmadığını anlıyoruz. Bu nedenle, Deneyimler Para İadesi Politikamızı güncelliyoruz. Artık bir sorun olması durumunda misafirlerin para iadesi isteği göndermek için deneyimden sonra 72 saatleri olacak.
Daha anlaşılır olması için politikanın dilini de sadeleştirdik. Politikanın özü ise aynı kaldı. Güncellenen politika, 15 Temmuz 2022 veya sonrasında yapılan rezervasyonlar için geçerlidir.
Daha fazla bilgi için 2022 güncellememizi inceleyebilirsiniz.
Önemli noktalar
Deneyimler Para İadesi Politikamızı güncelliyoruz
Artık misafirlerin bir sorunu bildirmek için 72 saatleri var