İçeriğe atla
    Önerilen sonuçlara erişmek için ileri gidin
    Güncelleme: Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamında iptal

    Güncelleme: Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamında iptal

    20 Ocak'tan itibaren politikamız ev sahipleri ve misafirler arasında daha iyi bir denge sağlayacaktır.
    Yazan Catherine Powell, yayımlanma tarihi 23 Eyl 2020
    8 dakikalık video
    Güncelleme tarihi: 24 Eyl 2020

    Önemli noktalar

    • Küresel Ev Sahipliği Başkanımız, ev sahipleri ve misafirlerin ihtiyaçlarını daha iyi dengelemek amacıyla Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamındaki iptallerin işleyişinde yaptığımız değişiklikleri anlatıyor

    • Politikamızdaki bu güncellemeler, giriş veya başlangıç tarihi 20 Ocak 2021 ve sonrasında olan rezervasyonlar için geçerli olacaktır.

    Herkese merhaba,

    Ben Catherine, Airbnb'nin Küresel Ev Sahipliği Başkanı. Ev Sahipleri için Haberler'in dördüncü bölümünü sunuyorum. Umarım Kaynak Merkezi'nde Ev Sahipleri için Haberler adı altındaki diğer videolarıma göz atma fırsatı bulmuşsunuzdur.

    Son birkaç haftadaki atölye çalışmalarımızda da birçoğunuzla tanışmaktan sevinç duyduğumu belirtmek isterim. Ayrıca yorumlarınızı ve e-postalarınızı okudum. Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamındaki iptaller nedeniyle yaşadığınız sıkıntılar sık sık gündeme getiriliyor.

    Sonuç olarak sizlerle, bu politikayı ev sahipleri için daha şeffaf ve adil hâle getirmek için yaptıklarımızı paylaşmak istedim.

    Mevcut politikamız uyarınca misafirler iki durumda para iadesi alarak iptal yapabiliyor:

    • Beklenmedik kişisel durumlar (geçerli olduğu ülkelerde, jüri görevine çağrılmak veya uçuş iptali gibi).
    • Deprem veya pandemi gibi büyük ölçekli olaylar.

    Kişisel koşulları kaldıracak şekilde politikayı değiştiriyoruz. Giriş veya başlangıç tarihi 20 Ocak 2021* ve sonrasında olan konaklama ve Airbnb Deneyimleri için rezervasyon yapmış misafirler, bundan böyle kişisel koşullar nedeniyle para iadesi alma hakkına sahip olmayacaktır.

    Yani kişisel nedenlerle rezervasyonu iptal eden misafirler sizin iptal politikanıza tabi olacak ve istisna uygulayarak para iadesi verip vermeme kararı da bize değil, size ait olacaktır.

    Bazen beklenmedik bir kişisel olay nedeniyle ev sahipliği yapamayabileceğinizi anlıyoruz ve kontrolünüz dışında gelişen böyle durumlarda ceza almamanız için bir planımız var.

    Bu politikanın gelecekteki öngörülemeyen bir pandemi de dâhil olmak üzere geniş ölçekli olaylarla ilgili olarak büyük ölçüde aynı kalacağını lütfen unutmayın.

    Hafifletici Nedenler Politikamızda yapılacak değişikliklerle ilgili sorularınız olabileceğini biliyoruz. Bu nedenle Kaynak Merkezi'ndeki bu makalede sorularınızı yanıtlamaya başladık. Güncellenen politikanın bazı ince ayrıntılarından söz ettiğim ve bu değişikliklerin ardındaki nedenleri daha ayrıntılı anlattığım yukarıdaki videoyu da izleyeceğinizi umuyorum.

    Bizimle paylaştığınız geri bildirimler için hepinize teşekkür ederim. Sizlere kulak vererek düşünceleriniz hakkında zaten çok şey öğrendim ve önümüzdeki ev sahibi atölyelerinde sizleri daha iyi tanımak için sabırsızlanıyorum.

    İstediğiniz zaman Topluluk Merkezi'nde beni doğrudan etiketleyebilirsiniz: @Catherine-Powell.

    Önümüzdeki haftalarda daha çok paylaşım yapacağız ve ben de Ev sahipleri için haberler'in yeni bölümünde sizlerle tekrar bir araya geleceğim.

    *Bu politika ayrı bir Misafir Para İade Politikası'na tabi olan Luxe rezervasyonlarını kapsamaz.

    Bu makalede yer alan bilgiler yayımdan bu yana değişmiş olabilir.

    Önemli noktalar

    • Küresel Ev Sahipliği Başkanımız, ev sahipleri ve misafirlerin ihtiyaçlarını daha iyi dengelemek amacıyla Hafifletici Nedenler Politikamız kapsamındaki iptallerin işleyişinde yaptığımız değişiklikleri anlatıyor

    • Politikamızdaki bu güncellemeler, giriş veya başlangıç tarihi 20 Ocak 2021 ve sonrasında olan rezervasyonlar için geçerli olacaktır.

    Catherine Powell
    23 Eyl 2020
    Bu yardımcı oldu mu?

    Şunları da beğenebilirsiniz

    Şunları da beğenebilirsiniz