Arama girdisi yazıldıktan sonra öneriler gösterilecektir. Yukarı ve aşağı oklarını kullanarak gözden geçirebilirsiniz. Enter tuşuna basarak seçin. Bir ifade seçerseniz bu ifade aranır. Öneri bir bağlantıysa tarayıcı bu sayfaya gidecektir.
Topluluk Politikası

Luxe Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası

Bu makale otomatik olarak çevrilmiştir.

Bu Politika yalnızca 2 Kasım 2023 'ten önce yapılan Luxe rezervasyonları için geçerlidir. 2 Kasım 2023 tarihinde veya sonrasında yapılan rezervasyonlar Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikamıza tabidir.

Yürürlük Tarihi: 29 Nisan 2022

Bu Luxe Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası, bir rezervasyonu yeniden rezerve etmede nasıl yardımcı olacağımızı ve bir ev sahibi bir rezervasyonu iptal ettiğinde veya başka bir Seyahat Sorunu konaklamayı aksattığında Luxe rezervasyonları için para iadelerini nasıl ele aldığımızı açıklar. Bu Politika, Airbnb Luxe Misafir Rezervasyon Sözleşmesi'ne ek olarak geçerlidir.

Bir ev sahibi girişten önce iptal ederse ne olur?

Bir ev sahibi rezervasyonu girişten önce iptal ederse misafire elimizden geldiğince benzer konaklama yerleri bulma ve rezervasyon yapma konusunda yardımcı oluruz. Benzer konaklama yerleri bulamazsak veya misafir yeni bir rezervasyon yapmamayı seçerse misafire tam para iadesi yapılır.

Başka bir Seyahat Sorunu bir konaklamayı aksatırsa ne olur?

Diğer Seyahat Sorunları, keşfedildikten sonra en geç 72 saat içinde Destek ile iletişime geçerek bize bildirilmelidir. Bir Seyahat Sorununun konaklamayı aksattığını tespit edersek koşullara bağlı olarak tam veya kısmi para iadesi yapabiliriz. Ayrıca misafire benzer veya daha iyi konaklama yerleri bulma konusunda da yardımcı olabiliriz. Varsa iade edilen tutar, Seyahat Sorununun ciddiyetine, misafir üzerindeki etkisine, konaklamanın etkilenen kısmına ve misafirin konaklama yerlerini boşaltıp boşaltmamasına bağlıdır. Misafir önemli bir Seyahat Sorunu nedeniyle konaklama yerlerini boşaltırsa ve bizimle iletişime geçerse konaklamanın kalan geceleri için benzer veya daha iyi konaklama yerleri bulma konusunda yardım sunacağız.

Seyahat Sorunları Nelerdir?

"Seyahat Sorunu" terimi şu durumları ifade eder:

  • Ev sahibi rezervasyonu girişten önce iptal eder.
  • Ev sahibi konaklama yerlerine erişim sağlayamıyor.
  • Konaklama, aşağıdaki nedenlerden herhangi biri nedeniyle girişte yaşanabilir değildir:
    • Yatak takımları ve havlular da dahil olmak üzere makul derecede temiz ve hijyenik değildirler.
    • Güvenlik veya sağlık tehlikeleri içerirler.
    • Zararlı haşere içerirler.
  • Kayıt, aşağıdakiler gibi önemli bir yanlışlık içeriyor:
    • Yanlış tür veya oda sayısı (ör. yatak odaları, banyolar, mutfaklar veya diğer odalar).
    • Konaklama yerinin yanlış konumu.
    • Kayıtta açıklanan özel olanak veya özellik mevcut değil veya çalışmıyor (ör. havuz; jakuzi; banyo - tuvalet, duş veya küvet; mutfak - lavabo, ocak, buzdolabı veya diğer büyük cihazlar; elektrikli, ısıtma veya klima sistemleri).
    • Kayıtta açıklanan özel olanak, Kayıtta açıklanmayan ek bir maliyet gerektirir.

Taleplerin işleyişi

Yeniden rezervasyon yardımı veya para iadesi almaya uygun olmak için rezervasyonu yapan misafir Destek ile iletişime geçerek talepte bulunabilir. Talepler, Seyahat Sorununun keşfedilmesinden en geç 72 saat sonra bize yapılmalı ve fotoğraflar veya koşulların ev sahibi tarafından onaylanması gibi ilgili kanıtlarla desteklenmelidir. Mevcut kanıtları değerlendirerek bir Seyahat Sorununun meydana gelip gelmediğini belirleyeceğiz.

Bu Politika ev sahiplerini nasıl etkiler?

Bir ev sahibi konaklamayı iptal ederse ev sahibinin konaklamayla ilgili olarak kendisine yapılan her türlü ödemeyi iade etmesi gerekir. Bir ev sahibi veya başka bir Seyahat Sorunu nedeniyle bir misafire benzer veya daha iyi konaklama yerleri bulmasına veya rezerve etmesine yardımcı olma maliyetine maruz kaldığımız durumlarda, Şartlarımız, politikalarımız ve ev sahiplerimizle yapılan anlaşmalarla tutarlı olarak bu tür maliyetleri Ev Sahibinden geri alma hakkına sahip olacağız.

Çoğu durumda bir misafirin talebini ev sahibinden onaylamaya çalışacağız. Ev sahipleri Destek ile iletişime geçerek bir Seyahat Sorununa da itiraz edebilir.

Dikkat edilmesi gereken diğer şeyler

Bu Politika, 2 Kasım 2023 'ten önce yapılan tüm Luxe rezervasyonları için geçerlidir. Luxe rezervasyonları Airbnb platformunda rezerve edilir ve Luxury Retreats tarafından yönetilir. Airbnb Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası ile Airbnb'nin Başlıca Rahatsız Edici Etkinlik Politikası'nın 2 Kasım 2023 'ten önce yapılan Luxe rezervasyonları için geçerli olmadığını lütfen unutmayın. Bu Politika geçerli olduğunda, rezervasyonun iptal politikasını da kontrol eder ve önceliklidir.

Misafir, talepte bulunmadan önce, Seyahat Sorununu doğrudan çözmeye çalışmak için Airbnb Destek ekibini veya mekân yöneticisini bilgilendirmelidir. Herhangi bir para iadesi tutarını azaltabilir veya bu Politika kapsamındaki herhangi bir yeniden rezervasyon yardımını doğrudan bir ev sahibi tarafından sağlanan herhangi bir para iadesini veya diğer yardımları yansıtacak şekilde ayarlayabiliriz. Yeniden rezervasyon yardımı sağlamanın bir parçası olarak, yeni konaklama yerlerinin maliyetini ödemek veya katkıda bulunmak zorunda değiliz. Ayrıca, misafirlere nakit para iadesi almak yerine iptal edilen bir rezervasyonun değerini yeni konaklama yerlerine uygulama veya seyahat kredisi alma seçeneği de sunabiliriz.

Bir misafirin bir Seyahat Sorununun zamanında bildirilmesinin mümkün olmadığını göstermesi durumunda, bu Politika kapsamında Seyahat Sorununun geç bildirilmesine izin verebiliriz. Misafirin, seyahat edenlerin veya davetlilerinin veya evcil hayvanlarının neden olduğu Seyahat Sorunları bu Politika kapsamında değildir. Dolandırıcılık amaçlı bir talepte bulunmak Hizmet Şartlarımızı ihlal eder ve hesabın feshedilmesiyle sonuçlanabilir.

Bu Politika kapsamındaki kararlarımız bağlayıcıdır, ancak mevcut olabilecek diğer sözleşme veya yasal hakları etkilemez. Misafirlerin veya ev sahiplerinin yasal işlem başlatma hakkı etkilenmez. Bu Politika sigorta değildir ve herhangi bir misafir veya ev sahibi tarafından prim ödenmemiştir. Bu Politika kapsamındaki tüm hak ve yükümlülükler rezervasyon yapan misafire ve rezervasyonun ev sahibine özeldir ve devredilemez veya atanamaz. Bu Politikadaki herhangi bir değişiklik Hizmet Şartlarımıza uygun olarak yapılacaktır. Bu Politika Luxe rezervasyonları için geçerlidir, ancak konaklamalar veya deneyim rezervasyonları için geçerli değildir.

Luxe Yeniden Rezervasyon ve Para İadesi Politikası hakkında sorularınız varsa lütfen Destek ile iletişime geçin.

Bu makale yardımcı oldu mu?

İlgili makaleler

  • Yordam araçları • Misafir

    Airbnb Maceraları iptalleri

    Bir macerayı planlanan başlangıç tarihinden en geç 30 gün öncesine kadar veya satın aldıktan sonraki 24 saat içinde iptal ederseniz tam para iadesi alabilirsiniz.
  • Yordam araçları • Ev sahibi

    Misafirler için temel olanakları sağlama

    Temel olanaklar bir misafirin rahat bir konaklama için bulmayı umduğu belli başlı eşya ve malzemelerdir; örneğin tuvalet kâğıdı, sabun, havlu, yastık ve çarşaf.
  • Yordam araçları • Misafir

    Konaklamanız sırasında bir sorun ya da sıkıntı yaşarsanız

    Konaklamanız sırasında beklenmedik bir durumla karşılaşırsanız bir çözüm bulmak için önce ev sahibinize mesaj gönderin. Sorunu çözmenize yardımcı olma ihtimali yüksektir. Ev sahibiniz size yardımcı olamazsa veya para iadesi talebinde bulunmak isterseniz size destek olmaya hazırız.
Rezervasyonlarınız, hesabınız ve çok daha fazlasıyla ilgili yardım alın.
Oturum açın veya kaydolun