Ev sahiplerinin bu alanlardaki kurallarımıza uymasını zorunlu tutuyoruz, bu da misafirler için konforlu ve güvenilir konaklamalar oluşturmaya yardımcı oluyor:
Misafirler tutarlı bir kalite düzeyi beklediğinden ve deneyimlerini paylaşmak için değerlendirmeleri kullandıkları için ev sahiplerinin de yüksek değerlendirme puanlarını korumaları beklenmektedir.
Kayıtlar yüksek bir genel değerlendirme puanını korumalı ve çok fazla düşük puanı almalıdır. Harika değerlendirmeler alan ev sahiplerinin dört şeye odaklanma eğiliminde olduğunu tespit ettik: rezervasyon taahhüdü, zamanında iletişim, doğru kayıt ayrıntıları ve temizlik.
Ev sahipleri kabul edilen rezervasyonları onurlandırmalı ve güvenilir bir giriş deneyimi sunmalıdır.
Ev sahipleri veya yardımcı ev sahipleri, konaklamalar öncesinde ve sırasında ortaya çıkabilecek misafir sorgularına veya beklenmedik sorunlara yanıt verebilir.
Ev sahiplerinin zamanlarında birçok talebi olduğunun farkındayız. Makul bir yanıt süresi olarak kabul edilen şey, bir misafirin sorgusunun niteliği ve seyahatinin sahnesi gibi belirli koşullara bağlı olabilir.
Örneğin, bir misafir konaklaması için önemli olan bir soruyla iletişime geçerse:
Rezervasyon sırasında kayıt sayfası evi doğru bir şekilde tanımlamalı ve girişten çıkışa kadar kayıtta bulunacak özellikleri ve olanakları yansıtmalıdır:
Misafir girişinden önce tüm kayıtlar temiz ve sağlık tehlikelerinden arındırılmış olmalıdır.
Airbnb, misafirleri bu temel kuralların ihlallerini derhal bildirmeye teşvik eder. Bir misafir bu temel kuralların şüpheli veya fiili ihlaliyle karşı karşıya kaldığında şunları yapmanızı rica ederiz:
Bu temel kuralları uygulamaya kararlıyız. Bir zemin kuralı ihlali bildirildiğinde, Airbnb ne olduğunu anlamak için ev sahibiyle iletişime geçmeye çalışacaktır.
Yaptığımız işlemler, ev sahiplerine bu politika hakkında bilgi vermeyi ve uyarıları vermeyi içerebilir. Bu temel kuralların tekrarlanan veya ciddi ihlalleri bildirildiğinde, ev sahipleri veya kayıtları askıya alınabilir veya platformdan çıkarılabilir.
İhlalin niteliğine bağlı olarak Airbnb, yaklaşan veya etkin bir rezervasyonu iptal etmek, bir ev sahibinin ödemesinden bir misafire para iadesi yapmak ve/veya ev sahiplerinin ev sahipliğine devam etmeden önce sorunları çözdüklerine dair kanıt sunmasını istemek gibi başka işlemler de yapabilir.
Ayrıca, onaylanmış bir rezervasyonu iptal eden veya iptalden sorumlu olduğu tespit edilen bir ev sahibi Ev Sahibi İptal Politikamız kapsamında başka sonuçlarla karşı karşıya kalabilir. Airbnb, ev sahibinin kontrolü dışındaki belirli geçerli nedenlerden dolayı iptal ederse iptal ücretlerinden ve bazı durumlarda diğer sonuçlardan feragat edebilir.
Ev sahipleri bu politika kapsamındaki kararlara müşteri desteğiyle iletişime geçerek veya itiraz sürecini başlatmak için sunduğumuz bağlantı aracılığıyla itiraz edebilir. İtirazları incelerken, ev sahibinin yeni veya düzeltilmiş bilgiler, Değerlendirme Politikamızın ihlali veya ihlalle ilgili diğer ilgili durumlar gibi ek ayrıntıları dikkate alacağız.