Misafirlere rahat ve güvenilir konaklamalar sağlanması için bu bölgelerdeki kurallarımıza ev sahiplerinin uymasını zorunlu tutarız:
Misafirler tutarlı bir kalite seviyesi beklediğinden ve deneyimlerini paylaşmak için değerlendirmeleri kullandığından ev sahiplerinin de yüksek değerlendirme puanlarını korumaları beklenir.
Kayıtlar yüksek bir genel değerlendirme puanını korumalı ve çok fazla düşük puanı önlemelidir. Harika değerlendirmeler alan ev sahiplerinin dört şeye odaklanma eğiliminde olduğunu tespit ettik: rezervasyon taahhüdü, zamanında iletişim, doğru kayıt bilgileri ve temizlik.
Ev sahipleri kabul edilen rezervasyonları kabul etmeli ve güvenilir bir giriş deneyimi sunmalıdır.
Ev sahipleri veya yardımcı ev sahipleri, konaklama öncesinde ve sırasında ortaya çıkabilecek misafir sorgularına veya beklenmedik sorunlara yanıt vermek için hazır olmalıdır.
Ev sahiplerinin zamanlarında birçok talebi olduğunun farkındayız. Makul bir yanıt süresi olarak kabul edilen süre, bir misafirin sorgusunun niteliği ve seyahatinin aşaması gibi belirli koşullara bağlı olabilir.
Örneğin, bir misafir konaklaması için önemli bir soruyla iletişime geçerse:
Rezervasyon sırasındaki kayıt sayfası evi doğru bir şekilde açıklamalı ve girişten çıkışa kadar kayıtta mevcut olacak özellikleri ve olanakları yansıtmalıdır:
Misafir girişinden önce tüm kayıtlar temiz ve sağlık tehlikelerinden arındırılmış olmalıdır.
Airbnb, misafirleri bu temel kuralların ihlallerini derhal bildirmeye teşvik eder. Bir misafir bu temel kuralların şüpheli veya fiili ihlaliyle uğraşırken şunları yapmalarını rica ederiz:
Bu temel kuralları uygulamayı taahhüt ediyoruz. Bir temel kural ihlali bildirildiğinde Airbnb, ne olduğunu anlamak için ev sahibiyle iletişime geçmeye çalışacaktır.
Yaptığımız eylemler, ev sahiplerine bu politika hakkında bilgi vermeyi ve uyarı vermeyi içerebilir. Bu temel kuralların tekrarlanan veya ciddi ihlalleri bildirildiğinde, ev sahipleri veya kayıtları askıya alınabilir veya platformdan çıkarılabilir.
İhlalin niteliğine bağlı olarak Airbnb, yaklaşan veya etkin bir rezervasyonu iptal etmek, bir misafire ev sahibinin ödemesinden para iadesi yapmak ve/veya ev sahiplerinin ev sahipliğine devam etmeden önce sorunları ele aldıklarına dair kanıt sunmalarını istemek gibi başka işlemler de yapabilir.
Ayrıca, onaylanmış bir rezervasyonu iptal eden veya bir iptalden sorumlu olduğu tespit edilen bir ev sahibi, Ev Sahibi İptal Politikamız uyarınca başka sonuçlarla karşılaşabilir. Airbnb, ev sahibinin kontrolü dışındaki belirli geçerli nedenlerden dolayı iptal etmesi durumunda iptal ücretlerinden ve bazı durumlarda başka sonuçlardan feragat edebilir.
Ev sahipleri, müşteri desteğiyle iletişime geçerek veya itiraz sürecini başlatmak için verdiğimiz bağlantı aracılığıyla bu politika kapsamındaki kararlara itiraz edebilir. İtirazları incelerken, yeni veya düzeltilmiş bilgiler, Değerlendirme Politikamızın ihlali veya ihlalle ilgili diğer durumlar gibi ev sahibinin sağladığı ek bilgileri dikkate alacağız.